Revolut, compania fintech globală cu peste 50 de milioane de clienţi, dintre care 4 milioane în România, lansează campania locală "Ai Revolut?", alături de Theo Rose. Potrivit comunicatului remis redacţiei, campania include o ofertă specială pentru conturile de Economii în lei, destinată clienţilor care decid să se alăture băncii digitale
"România este o piaţă cheie pentru Revolut, cu un potenţial incredibil de creştere. Theo Rose personifică valorile noastre: creativitate, versatilitate şi încredere. Această campanie ilustrează modul în care Revolut este alături de nevoile financiare ale fiecărui român, iar atunci când trebuie să jongleze între responsabilităţi şi pasiuni, Revolut le oferă clienţilor eficienţă şi siguranţă pentru a primi mai mult de la banii lor", spune Mariia Lukash, Head of Growth, Revolut CEE.
Potrivit unui studiu Dynata pentru Revolut, 54% dintre români economisesc pentru situaţii neprevăzute, cu vârsta de 35-44 de ani fiind cea mai preocupată de acest scop (56%). De asemenea, 27% economisesc pentru experienţe plăcute, iar 23% pentru plăceri mici. 19% economisesc pentru obiective mari, precum un apartament sau o nuntă. Revolut, alături de Theo Rose, promovează educaţia financiară şi comportamentele financiare sănătoase prin campania sa şi oferta de economii.
Revolut oferă o dobândă de 5,5% pentru Conturile de economii clienţilor noi eligibili care îşi deschid conturi între 14 ianuarie şi 14 martie 2025, valabilă până la finalul lunii mai 2025. Această ofertă sprijină românii să-şi valorifice mai bine economiile, beneficiind în acelaşi timp de flexibilitatea de a depune şi retrage bani oricând şi de oriunde.
Revolut a lansat în februarie 2024 conturile de economii în lei pe piaţa din România, care permit adăugarea şi retragerea uşoară a fondurilor, cu dobândă acumulată zilnic şi economii protejate. În ultimele şase luni, economiile clienţilor români s-au dublat, iar soldul mediu zilnic per utilizator a ajuns la 2.960 de lei. Campania "Ai Revolut?" îl prezintă pe Theo Rose şi cum Revolut o ajută să-şi gestioneze eficient finanţele chiar şi cu un program încărcat. Campania a fost realizată cu agenţia KUBIS Interactive şi StaySharp.
"M-am bucurat când Revolut mi-au bătut la uşă, pentru că sunt clienta lor de ceva vreme," a dezvăluit Theo Rose. "A fost o experienţă super şi cred că se vede în campanie cât de mult ne-am distrat. Abia aştept să văd ce urmează!"
Revolut îşi va extinde oferta în România, a doua cea mai mare piaţă din SEE şi cea mai mare din CEE, cu funcţii precum gestionarea avansată a bugetului, conturi comune, credite de nevoi personale şi opţiuni de investiţii. Compania îşi propune să devină banca principală pentru mai mulţi români în 2025, sprijinită de deschiderea sucursalei locale şi furnizarea de IBAN-uri locale din decembrie 2024.
1. Nu stiu..
(mesaj trimis de anonim în data de 16.01.2025, 11:33)
Nu stiu.. economisirea asta in banci virtuale care nu au nici sedii, nici bancomate, nici oameni cu care sa te iei la cearta, nu imi inspira incredere.
1.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1)
(mesaj trimis de anonim în data de 16.01.2025, 12:47)
Au oameni care raspund la telefon.