O nouă soluţie de marketing transformă conversaţiile online, dintre clienţi şi firme, în unele care au loc în timp real, bazate pe nevoile acestora. Interfaţa digitală se numeşte LINK Conversations şi poate fi considerată un precursor al standardului RCS (Rich Communications Services), ce urmează a fi implementat în viitor peste tot în Europa.
Acest tip de mesagerie conversaţională presupune utilizarea mai multor canale de comunicare într-un singur sistem şi se poate aplica în orice domeniu de activitate, indiferent de dimensiuni, se arată într-un comunicat de presă, remis astăzi, Redacţiei noastre.
"Interfaţa LINK Conversations, furnizată de LINK Mobility Group, combină în acelaşi timp mai multe canale - Messenger, RCS şi chat în fereastra browserului, primul contact cu clientul realizându-se cu ajutorul smartphone-ului. Aceasta permite comunicarea, de exemplu, prin trimiterea unui SMS cu un link care duce clientul la pagina de chat. Prin comunicarea cu chatbot-ul, utilizatorul îşi poate rezolva situaţia, folosind rich media, butoane, caruseluri cu link-uri şi partajare de locaţie. De pildă, în cazul restaurantelor, clientul va afla dacă poate rezerva o masă, care este meniul actualizat sau cum să schimbe timpul de rezervare. Interfaţa permite, de asemenea, utilizarea Facebook Messenger şi RCS în acelaşi scop." a declarat Corneliu Diaconu, National Sales & Marketing Manager LINK Mobility România, parte a LINK Mobility Group, conform comunicatului.
1. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 12.03.2019, 07:31)
Gasesc a fi ceva extraordinar de folositor !