Veniturile din servicii ale companiei de telecomunicaţii Vodafone, aferente trimestrului încheiat la 31 decembrie 2016, au atins 178,7 milioane de euro, în creştere cu 2,8% faţă de perioada similară a anului precedent, în termeni organici, informează un comunicat de presă.
Vodafone România a înregistrat un număr total de 9.456.879 de clienţi (servicii mobile, servicii de voce şi Internet of Things) la 31 decembrie 2016, în creştere cu 355.587 faţă de perioada similară a anului precedent.
Din numărul total de clienţi, 8.763.478 sunt utilizatori ai serviciilor mobile, iar venitul mediu per utilizator (ARPU) mobil al Vodafone România a ajuns la 6,2 euro în cele trei luni încheiate la 31 decembrie 2016.
De asemenea, la 31 decembrie 2016, abonaţii serviciilor Vodafone România reprezentau 41% din baza de clienţi mobili, iar utilizatorii Cartelei Vodafone, 59%.
Numărul utilizatorilor serviciilor pre-plătite a scăzut cu 0,1 puncte procentuale faţă de trimestrul anterior, mai precizează comunicatul de presă.
Consumul de date mobile în trimestrul încheiat la 31 decembrie 2016 a crescut cu 107%, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut. Acest lucru a fost susţinut şi de rata de penetrare a smartphone-urilor în baza de utilizatori, care a crescut cu 3,9 puncte procentuale în trimestrul încheiat la 31 decembrie 2016, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut.
Ravinder Takkar, preşedinte şi CEO Vodafone România, a declarat: "În ultimele trei luni ale anului 2016, am avut o serie de realizări cheie care se traduc în servicii de cea mai bună calitate pentru clienţii noştri tot mai numeroşi. (...) În ceea ce priveşte serviciile, am continuat să inovăm şi ne-am concentrat pe modul în care clienţii noştri se pot bucura mai mult de superioritatea reţelei noastre, oferindu-le conţinut exclusiv şi de calitate prin serviciul de streaming video şi audio 4GTV+ şi lansând o nouă premieră pe piaţă, acces nelimitat la social media".