RINO GUARD SRL a depus o cerere de deschidere a procedurii de insolvenţă împotriva COMPANIEI NAŢIONALE DE TRANSPORTURI AERIENE ROMÂNE TAROM SA, conform portal.just.ro.
Solicitarea de aplicare a Legii 85/2014, formulată de RINO GUARD SRL împotriva TAROM SA, a dus la constituirea Dosarului Dosarului nr.3662/93/2020, înregistrat la Tribunalul Ilfov.
COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORTURI AERIENE ROMANE TAROM SA a avut în anul precent un număr mediu de 1911 angajaţi. Cifra de afaceri înregistrată a fost de 1.354.514.118 de lei iar pierderile au fost în valoare de 169.649.886 de lei. La finele anului 2019 compania înregistra datorii de 731.005.104 lei, conform site-ului Ministerului Finanţelor Publice (mfinante.gov.ro).
1. TAROM OK!!
(mesaj trimis de Mihaela în data de 29.11.2020, 06:55)
Lăsați Tăromul sa trăiască! Are cel mai bun personal navigant! Dati afara hartogari!!
1.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1)
(mesaj trimis de Viorel în data de 29.11.2020, 11:56)
Personalul navigant de la Tărom ???????? bușește câte un avion pe sezon.
Ăștia sunt ăia cei mai buni?????????????
2. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 29.11.2020, 12:18)
Apărați TAROM-ul !!!
Mă refer la personalul navigant și la cel tehnic, suport.
Este printre ultimele simboluri românești!
Sunt convins că dacă l-ar prelua alții, ar merge bine. Deci, e clară treaba că putregaiul este prin birouri și la nivel de “conducere”, dacă ne permitem luxul să o mai numim așa. Pierderi au avut tot timpul, doar că acum au fost amplificate de pandemie. Trebuie înțeles că Tarom-ul a avut și multe curse impuse de stat, pe care a trebuit să le opereze, datorită statutului de companie națională! Exact ca la TVR. Și ei trebuie să facă emisiuni cu un rating mai mic. În plus, noi nu avem fluxul de pasageri, pe care îl au alte companii de stat cum ar fi Lufthansa, Air France, British Airways sau KLM. Să nu mai vorbim de Emirates, Qatar sau Turkish, din afara UE!
Deci, trebuie înțeles că Tarom-ul ar trebui structurat intens în zona de birouri, tăiate salarii acolo, și nu la personalul navigant și tehnic. O altă măsură ar fi reducerea numărului de tipuri de aeronave operate, pe cât posibil.
Exemple bune de operare, înainte de pandemie, sunt la compania poloneză LOT și la vreo 2 companii aeriene din Bulgaria, care aduceau grupuri de turiști pentru litoralul lor, vândut cu cap “la pachet”, către TUI și Neckermann.
Deci, s-ar putea, dar e mai comod să depui armele.
2.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 2)
(mesaj trimis de Lajdue în data de 29.11.2020, 16:01)
Da da da, de marit salariu la tehnci sa le faca la toti cel putin 8 mii de euro cat are personalul navigant, iar la aia de la birouri sa le taie nene, de la 4 mii lei cat au acum la minim pe economie, asa merita. Bravoooo personalul navigant, bravoooo tehnicienii, huuuoooo aia de la birouri, huooo inca o data