Mediul de afaceri evoluează permanent, iar inovaţia in gândire şi tehnologii separă liderii de restul firmelor.
În cadrul evenimentului "Inovaţie în afaceri. Ei au reuşit!", personalităţi de renume ale mediului de afaceri românesc vin să îţi vorbească despre deciziile strategice si inovatoare pe care le-au luat în cadrul companiilor, acele "ingrediente' care fac diferenţa între firme.
Workshop-ul, organizat de RisCo, va avea loc Joi 23 Octombrie 2014, la Hotel Pullman, World Trade Center Bucureşti.
Prin intermediul prezentărilor pe care le vor susţine, speakerii vor încerca să ofere soluţii punctuale, practice la provocările legate de deciziile cele mai importante de afaceri luate de antreprenori şi manageri:
-Cum ştiu dacă o idee are potenţial sau nu?
-Cum obţin finanţare pentru dezvoltarea afacerii?
-Cum găsesc clienţi şi ce mesaj le transmit?
-Cum îmi aleg şi fidelizez angajaţi?
-Cum aleg acele produse care să eficientizeze munca echipei?
-Ce activităţi trebuie externalizate şi care menţinute în cadrul companiei?
Iată doar câteva avantaje ale participării la conferinţă:
-Acces la dialog cu personalităţi ale mediului de afaceri românesc
-Contact direct cu 100 de companii
-Networking targetat şi incheiere de parteneriate
Invitaţii evenimentului sunt:
-Felix Patrăscanu, Managing Partner FAN Courier
-Bibiana Stanciulov, Director General Sonimpex Topoloveni
-Mihail Marcu, Preşedinte al CA MedLife
-Silviu Hotăran, Managing Partner GKTI Semper Human
-Dragoş Petrescu, Owner City Grill
-Peter Barta, CEO Fundaţia Post Privatizare
-Radu Tănase, Partener Calif
-Marius Ştefan, Fondator Autonom Rent a Car
-Dragoş Cabat, Managing Partner RisCo
-Reprezentant instituţie financiar-bancară
"Firmele care pot pe termen lung să îşi păstreze marjele de profit sunt acelea care au manageri şi angajaţi cheie preocupaţi de soluţiile inovative de producţie, marketing sau administrare - chiar atunci când persoanele respective nu îşi dau seama că ceea ce fac se numeşte inovare...Experienţa invitaţilor la această conferinţă poate oferi participanţilor idei noi în gestionarea propriei afaceri, deci beneficii financiare imediate şi pe termen lung", a subliniat Dragoş Cabat, Managing Partner RisCo.
"Cred că la noi există mari lacune în ceea ce priveşte inovarea tehnologică şi, mai ales, în gândire. Multe companii româneşti nu au viziune, urmăresc constant aceleaşi formule unde să îşi direcioneze fondurile, în loc să caute soluţii care să creeze valoare adăugată, cum ar fi patentele, spre exemplu. Sper ca prin această conferinţă să îi inspirăm pe oamenii de afaceri români să gândească diferit şi să caute moduri noi de abordare, nu şabloane", a precizat Peter Barta, CEO Fundaţia Post Privatizare.
Conferinţa se bucură de sprijinul Fundaţiei Post Privatizare şi al BNI Bucureşti.
RisCo este un produs online prin care companiile şi instituţiile financiare pot verifica rapid, eficient şi automatizat capacitatea de plată şi situaţia financiară a clienţilor lor, situaţia lor juridică şi de plăti.
1. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 17.10.2014, 10:59)
Pai dar unde-i invatamintul? Mai poti sa inovezi ca-n sec.XIX folosind numai inteligenta nativa? Mai trebuie sa trecem pe la scoala, sa invatam, sa raminem in tara daca am fost afara la sfecializari, sa avem o clasa politica care sa conduca catre o stare de bine natiunea, iar oamenii sa se simta bine-n tara lor, mai ales daca mai au si un dram de inteligenta, care sa nu fie insultat la fiecare pas sau minut, la TV sau pe strada!