Românii au efectuat 145 milioane de tranzacţii cu Revolut în prima jumătate a anului

F.D.
Companii / 3 august 2023

Românii au efectuat 145 milioane de tranzacţii cu Revolut în prima jumătate a anului

În primele şase luni ale anului 2023, românii au efectuat 145 de milioane de tranzacţii cu Revolut, egalând numărul de tranzacţii realizate în primele trei trimestre ale anului trecut. În acelaşi timp, volumul total al plăţilor realizate cu Revolut s-a majorat cu 68%, în perioada 1 ianuarie - 30 iunie 2023, faţă de perioada similară din 2022, arată un comunica de presă remis Redacţiei.

Potrivit sursei citate, repartiţia pe categorii de bugete s-a modificat faţă de primele şase luni ale anului anterior: ponderea divertismentului în suma totală cheltuită la nivelul întregii baze de clienţi a crescut de la 17% la 20%, devenind principala categorie de buget privind cheltuielile realizate în semestrul I 2023. Shopping-ul a trecut pe a doua poziţie, cu 17%, iar cheltuielile cu alimentele şi produsele de larg consum au ajuns la 15% (vs. 13% în sem. I 2022). Aşadar, în bugetul total al clienţilor locali Revolut, cheltuielile cu divertismentul, produsele alimentare şi mărfurile nealimentare au continuat să crească, în timp ce plăţile pentru transport şi utilităţi au stagnat la nivelul din sem. I 2022.

În ceea ce priveşte numărul de tranzacţii realizate, 27% dintre plăţi au fost făcute pentru achiziţionarea de produse alimentare, 14% pentru divertisment, 13% în restaurante, baruri, cafenele, 12% la shopping (mărfuri nealimentare) şi tot atât pentru călătorii şi turism.

"Revolut continuă să se impună ca prima opţiune de plată, sigură şi uşor de utilizat, pentru milioane de clienţi din România. Fie că folosesc Revolut pentru cumpărături online sau pentru plăţi în supermarketuri şi în benzinării, fie că apelează la funcţii precum «împarte nota de plată» sau analiza cheltuielilor, clienţii preferă Revolut atât pentru achiziţii uzuale, cât şi pentru plăţi recurente, abonamente la utilităţi sau transport sau plăţi în timpul călătoriilor în ţară sau străinătate.

Un client Revolut din România realizează 19 plăţi cu cardul, în medie pe lună, un motiv în plus să ducem mai departe cu încredere viziunea noastră de a fi prima opţiune pentru clienţii români când este vorba de produse financiare şi de lifestyle. Simplitatea, flexibilitatea şi experienţa de calitate s-au dovedit a fi cele mai eficiente metode de educaţie financiară şi rămân promisiunea noastră către clienţii noştri", a declarat Gabriela Simion, General Manager Revolut Bank, România şi Italia.

Trendurile rezultate din analiza internă Revolut sunt confirmate şi de studii realizate de companii de cercetare independente, care analizează comportamentul consumatorilor de servicii financiar-bancare. Potrivit unui studiu Dynata realizat la solicitarea Revolut în 13 pieţe, inclusiv România, băncile digitale sau băncile din telefonul mobil sunt preferate de clienţi mai ales pentru flexibilitate şi pentru controlul sporit asupra banilor.

Studiul a arătat că patru români din zece preferă digital banking-ul serviciilor bancare clasice pentru flexibilitatea sporită şi pentru că le oferă mai mult control asupra propriului buget. Respondenţii din segmentele de vârste 18-44 de ani sunt, de departe, adepţi convinşi ai digital banking-ului, cu peste 46% rată de răspuns în favoarea băncilor 100% digitale. Tot 40% dintre respondenţi au declarat, în cadrul aceluiaşi studiu, că folosesc ambele soluţii - băncile cu prezenţă fizică şi, ca soluţie secundară, o aplicaţie de digital banking, iar segmentul de vârstă cu cea mai mare favorabilitate acestui mix este 55-64 de ani (49% dintre respondenţi).

Banca digitală Revolut integrează în aplicaţie şi funcţii de analiză a bugetului şi limite pentru cheltuielile realizate pentru o anumită perioadă de timp, care pot fi adaptate de clienţi la propriile nevoi. Funcţiile de analiză şi gestionare a bugetului din aplicaţie încurajează un comportament economic responsabil şi generează retrospective ale cheltuielilor realizate într-o perioadă dată (de exemplu, ultima săptămână). Astfel, clienţii pot preveni cheltuielile în exces sau îşi pot face o idee clară despre felul în care cheltuiesc cu ajutorul clasificării pe comercianţi, categorii, ţări ş.a.m.d.

Cum a arătat bugetul individual de cheltuieli în primul semestru al anului

În perioada de referinţă, un utilizator Revolut din România a cheltuit, în medie, 1.121 de euro pentru divertisment, 441 de euro pentru turism, 490 de euro pentru shopping, 371 de euro pentru produsele cumpărate din supermarket-uri (mărfuri alimentare, produse de uz casnic etc.), 359 de euro în restaurante, cafenele, baruri şi pentru servicii de catering, 348 de euro pentru transport. Cel mai mic buget a fost alocat pentru sănătate, igienă personală şi cosmetice (289 EUR).

La nivelul bugetului individual, cea mai mare creştere a unei categorii de cheltuieli a fost înregistrată pentru divertisment (+20%), urmată de cheltuielile cu serviciile (+15%) şi cheltuielile cu produsele alimentare (+11%). Suma lunară alocată de un client mediu al băncii digitale pentru achiziţia de produse şi servicii, în perioada de referinţă, a fost de 1.700 de euro, în creştere cu aproape 9% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.

În primul semestru al anului, clienţii Revolut au preferat pentru cumpărăturile din categoria mărfuri alimentare şi bunuri de larg consum (FMCG) lanţurile de supermarketuri Mega Image, Lidl, Kaufland, Carrefour, Profi, unde au achitat cumpărături în valoare de peste 1,6 miliarde de euro cu Revolut.

Peste 718 milioane de euro au lăsat utilizatorii români în baruri, restaurante, cafenele, în primele şase luni ale anului, iar peste 525 milioane de euro au reprezentat plăţile către comercianţii din categoria reţelelor de benzinării. Plăţile cu Revolut în reţele de fast-food precum McDonalds, KFC, Burger King, Subway, Chopstix etc. au totalizat peste 411 milioane de euro. Şi hotelurile, motelurile şi resorturile au înregistrat plăţi de 390 milioane de euro de la clienţii Revolut din România, în timp ce tour-operatorii şi agenţiile de turism au încasat peste 300 milioane de euro, în perioada indicată, se mai arată în comunicat.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
digi.ro
aages.ro
danescu.ro
librarie.net
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

21 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9766
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7317
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3535
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9743
Gram de aur (XAU)Gram de aur405.9099

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
petreceriperfecte.ro
targuldeturism.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb