Noul magazin lansat în Bucureşti pune la dispoziţia vizitatorilor mai multe facilităţi, sporind nivelul de interacţiune oferit prin intermediul zonei multimedia şi a celei demo, unde toate serviciile Romtelecom şi Cosmote pot fi testate direct, permiţând astfel o experienţă imediată şi autentică.
"Prin deschiderea acestor noi magazine, mergem mai departe cu strategia noastră de a testa metode alternative de comercializare a serviciilor Romtelecom, de a veni cu noi variante de prezentare a acestora în faţa clienţilor noştri. În aprilie vom avea deschise patru astfel de magazine, două în Bucureşti, unul la Constanţa şi unul la Brăila", a declarat Yorgos Ioannidis, directorul general Romtelecom.
Yorgos Ioannidis a anunţat că Romtelecom va lansa pe 22 martie un nou portofoliu de servicii broadband, prin care actualele oferte vor fi simplificate. "Clienţii nu sunt preocupaţi de tehnologiile folosite, sunt interesaţi de experienţa în sine - adică să primească serviciile pe care şi le doresc, la viteza pe care o găsesc satisfăcătoare, la un preţ corect şi cu asistenţă tehnică de încredere atunci când au nevoie de sprijin. Facem tot ce putem pentru a le oferi clienţilor noştri aceste lucruri şi credem că noul portofoliu de broadband îi va ajuta să identifice mai uşor acel produs care să răspundă cel mai bine aşteptărilor lor, indiferent de tehnologia utilizată", a menţionat Yorgos Ioannidis.