Romtelecom iniţiază, începând din această lună, un parteneriat strategic cu Google pentru a ajuta companiile şi antreprenorii să-şi dezvolte afacerile prin creşterea vizibilităţii online a acestora, se arată într-un comunciat de presă remis redacţiei.
Astfel, Romtelecom Business Solutions îşi extinde aria de expertiză, devenind un consultant în publicitate, mai ales pentru clienţii companii de dimensiuni mici şi medii.
Compania iniţiază acest parteneriat în cadrul unei acord încheiat între Deutsche Telekom şi Google la nivel european, fiind printre primele companii din Grup care lansează un astfel de proiect.
Preţurile pentru serviciile de gestionare AdWords încep de la 100 de euro pe lună, la care se adaugă un tarif unic de iniţiere. Produsul este disponibil pentru orice companie interesată, indiferent dacă foloseşte sau nu alte servicii Romtelecom. Perioada minimă contractuală este de şase luni, Romtelecom oferind beneficii speciale pentru perioade contractuale mai mari.
Mihai Tudor, director executiv comercial, segment business, Romtelecom, a declarat: "Romtelecom a realizat acest important parteneriat, consolidându-şi astfel pozitia de aliat al companiilor, oferindu-le o nouă soluţie care île va ajuta să îşi crească valoarea afacerilor. Pentru companiile care nu au disponibilitatea de a angaja o persoană responsabilă de activităţi de marketing cu normă întreagă, noi vom deveni consultantul lor online de încredere, prin oferirea de servicii complete şi profesionale de gestionare a campaniilor Google AdWords, de la crearea contului la optimizarea continuă a campaniei şi la oferirea de suport de calitate. Astfel, Romtelecom Business Solutions devine un consultant complet pentru prezenţa online, oferind servicii de acces la internet, găzduire, şi acum, publicitate online, în baza acestui parteneriat".