Ronaldinho a solicitat biroului din Barcelona al agenţiei crearea website-ului său oficial: www.ronaldinhogaucho.com, prin care îşi propune să intre în contact cu comunitatea mondială de fani. OgilvyOne a început lucrul la site-ul oficial al lui Ronaldinho după negocieri care au durat timp de doi ani. Agenţia a pus la treabă o echipă complexă reprezentând toate capabilităţile specifice agenţiei (dezvoltare creativă, design, producţie audio şi video, programare etc.) şi a folosit talentul înnăscut şi personalitatea creativă a lui Ronaldinho pentru a da viaţă site-ului.
Website-ul cu un conţinut multimedia extrem de bogat şi incitant este organizat în două zone: una "publică", deschisă întregii lumi, şi una "privată", destinată doar celor care se înregistrează. Ronaldinho oferă astfel publicului larg ocazia de a afla într-un mod interesant şi interactiv informaţii despre viaţa şi cariera sa. În plus, fanii care aleg să se înregistreze primesc acces la informaţii şi imagini care nu sunt de obicei accesibile publicului larg.
În primele 4 ore de la lansarea oficială, website-ul a fost vizitat de 56000 de persoane, din care 1500 s-au înregistrat în zona dedicată fanilor. Website-ul este pilonul central al unui program de relationship marketing (CRM) care a fost dezvăluit presei din Spania la o săptămână după câştigarea de către FC Barcelona, echipa celebrului fotbalist, a campionatului spaniol, chiar înainte de câştigarea Champions League.
Programul este planificat pe o perioadă mai lungă de timp şi include activităţi de PR, buzz marketing şi viral marketing, incluzând împrospătarea constantă a website-ului cu noi informaţii pentru fani şi noi modalităţi de a face parte din viaţa lui Ronaldinho. Cunoscut ca "cel mai bun fotbalist din lume" sau ca Ronaldinho "Gaucho" (cowboy-ul), Ronaldo de Assis Moreira a fost desemnat FIFA World Player of the Year în 2004 şi 2005. În 2005 a primit de asemenea trofeul "Balonul de Aur", ca European Footballer of the Year.