RTC Proffice Experience, furnizor de soluţii pentru birouri, vizează o cotă de 5% pe piaţa produselor promoţionale în urma extinderii portofoliului în această zonă, potrivit unui comunicat remis redacţiei.
Ca urmare a cererii din piaţă, RTC Proffice Experience a decis să intre pe piaţa produselor promoţionale lansând în luna Octombrie a acestui an un catalog dedicat gamei de promoţionale.
Astfel, RTC oferă articole inscripţionabile tradiţionale, precum instrumente de scris, textile (tricouri, sepci), căni sau electronice, articolele pentru călătorie, timp liber şi distracţie, dar şi agende si calendare, arată sursa citată.
"Pe baza cererii de până acum, estimez că în decurs de doi ani segmentul produselor promoţionale va genera cel puţin 10% din veniturile companiei. Ţintim un loc în top 5 furnizori de produse promoţionale", a explicat Gabriel Mureşanu.
RTC Proffice Experience oferă, pe lângă produsele promoţionale, şi servicii de personalizare: grafică şi design publicitar, imprimare de logo-uri şi alte imagini pe produsele comandate.