Saatchi & Saatchi lansează o nouă campanie tactică pentru Sensiblu. Dezvoltarea şi testarea creaţiei s-a finalizat cu o nouă campanie tactică intitulată "Atrenamentul" ce se desfăşoară în perioada 13 februarie - 31 martie. Campania are ca suporturi media TV, presa scrisă, Internet şi materiale promoţionale dispuse în farmaciile Sensiblu.
Spotul TV are ca punct de plecare sărbătorile ce răsfaţă femeia (Sfîntul Valentin, 1 Martie şi Ziua Femeii). Pentru acestea, femeile se pregătesc să primeas-că un cadou, mesajul principal al campaniei fiind - "In Sensiblu, găseşti cadouri potrivite pentru femeile din viaţa ta".
Raluca Ciupercescu, Group Cre-ative Director Saatchi & Saatchi, spune: "Într-o epocă în care nu mai există demult personaje ca Dulcineea sau Julieta, cînd sub balcoane nu se mai aud acorduri de chitară, ci eventual vibraţiile vreunui subwoofer schelălăind cîte o manea dezacordată, există totuşi o reminiscenţă a timpurilor în care femeii i se aduceau omagii şi ofrande. O perioadă compensatorie, în care condiţia feminină redevine prezentă şi recunoscută - Luna Femeii. Un scurt răgaz de la dezavantajele egalităţii între sexe, în care aşteptăm să redevenim în ochii celor din jur acele Juliete de altădată. Surprinse şi încîntate de diversele echivalente ale serenadelor sub balcon. Campania < Antrenamentul > ilustrează printr-o exagerare acest ritual al aşteptării prin care trece fiecare dintre reprezentantele sexului frumos".
Echipa care a realizat campania este formată din: Sensiblu - Lucian Neacşu, Marketing Director, Roxana Firmanciuc, Customer Relationship Manager şi Sorina Manafu, Communication Coordonator; Saatchi & Saatchi - Raluca Ciupercescu, Group Creative Director, Alexandra Zabunov, Senior Art Director, Alina Fischetti, Account Director, Alina Nisipeanu, Senior Account Executive, Răzvan Angelescu, Audio Video Production Manager, Anda Siminica, Print Production Manager.