Saatchi & Saatchi: de două ori Group Creative Director

A.S.
Ziarul BURSA #Companii #Media-Advertising / 24 ianuarie 2005

Departamentul de creaţie de la Saatchi & Saatchi are o nouă structură de la începutul anului 2005. Au fost create două poziţii noi de Group Creative Director, preluate de Raluca Ciupercescu şi Cristina Iordănescu, pînă acum copywriteri în cadrul companiei.

Raluca Ciupercescu are o experienţă de copywriting de 7 ani. "Am lucrat în mai multe agenţii, pe tot felul de conturi. "Am cunoscut un < pantonar > întreg de clienţi, < filosofii >, structuri organizaţionale, oameni şi stiluri de lucru. Cred că sunt pregătită pentru orice" - spune Raluca.

Cristina Iordănescu a venit la Saatchi & Saatchi în 1998. De atunci, a lucrat pentru clienţi din cele mai diverse categorii. "Probabil că am avut de-a face, măcar pentru un proiect-două, cu toţi clienţii Saatchi&Saatchi din această perioadă" - spune ea.

Cristina şi Raluca vor avea un rol important în realizarea obiectivelor Saatchi&Saatchi în noul an: întărirea echipei de creaţie şi realizarea unor campanii puternice, de mare impact.

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
digi.ro
aages.ro
danescu.ro
librarie.net
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

21 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9766
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7317
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3535
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9743
Gram de aur (XAU)Gram de aur405.9099

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
petreceriperfecte.ro
targuldeturism.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb