Producătorul sud-coreean de echipamente electronice Samsung Electronics Co Ltd a anunţat azi că va oferi servicii de revizie tehnică şi reparaţii la domiciliu pentru un număr de 400.000- 500.000 de frigidere vândute la nivel global, în principal în Europa, pentru siguranţa consumatorului, declară Reuters.
"Posibilitatea unei probleme este extrem de rară, însă am decis să luăm măsuri de precauţie pentru a asigura protecţia consumatorului", a declarat purtătorul de cuvânt al Samsung Electronics, James Chung.
Detaliile în legătură cu modelele de frigidere afectate, precum şi referitoare la problema specifică nu sunt disponibile deocamdată.
Săptămâna trecută, Samsung a anunţat că va retrage de pe piaţă pentru verificări 210.000 de frigidere vândute pe piaţa din Coreea de Sud. Atunci compania a declarat că aceste frigidere, produse între 2005 şi 2006, ar putea avea o problemă la instalaţia de izolare.