Modelul Sandero, fabricat de Dacia-Renault mai întâi pe platforma din România şi ulterior şi în alte ţări, a avut anul trecut 224.000 de comenzi, reprezentând 42% din comenzile totale ale gamei economice Logan şi asigurându-i succesul pe piaţă, potrivit cotidianului Les Echos, precizează NewsIn.
Fără Sandero, un fel de Clio economic lansat în 2007, gama low-cost a Dacia-Renault ar fi înregistrat o scădere a vânzărilor din 2009, până la circa 300.000 de unităţi, de la aproximativ 420.000 în 2008.
Modelul Sandero, în varianta pe GPL, a înregistrat un succes important în Franţa de la lansarea sa anul trecut, iar la finalul lunii noiembrie vânzările depăşiseră 14.000 de maşini, respectiv 35% din totalul de autovehicule Sandero vândute.
Comenzile de Logan berlină clasică şi model break (MCV) au scăzut în 2009, pentru prima dată de la lansare. În acest an, Renault îşi va continua strategia de creştere, prin lansarea modelului Dunster, un autoturism 4 x 4 la preţ redus, care ar trebui să asigure pe mai departe creşterea Daciei, potrivit reprezentanţilor Renault.