Sanofi-aventis îşi extinde gama Magne B6 prin lansarea unui nou produs: Magne B6 Premium, tratamentul ce combate simptomele asociate stresului cotidian prin asigurarea dozei zilnice recomandate de magneziu. Decizia lansării acestui medicament vine ca urmare a interesului companiei de a dezvolta portofoliul de vitamine şi minerale, în cadrul căruia segmentul antistres este unul dintre cele mai dinamice, cu o rată de creştere de 8% în valoare (RON) la preţ de producător în ultimele 12 luni, faţă de perioada similară a anului trecut, potrivit unui comunicat de presă remis redacţiei.
Obiectivul de vânzări al sanofi-aventis privind Magne B6 Premium este de 30.000 de cutii vândute până la sfârşitul anului în curs. Noul produs va beneficia de o amplă campanie de promovare, cu activităţi dedicate pentru 3 categorii de public: medici, farmacişti şi consumatori, dezvoltate sub conceptul "Pentru succes fără stres".
"Magne B6 este lider pe segmentul de medicamente antistres, având o cotă de piaţă de 33% în valoare, la preţuri de producător, în prima jumătate a anului 2010. Prin urmare, dincolo de efectul terapeutic dovedit, Magne B6 este un brand cu tradiţie şi cunoscut de pacienţii români, de aceea avem încredere că până la sfârşitul anului 30.000 cutii de Magne B6 Premium vor ajunge în casele acestora. Totodată, trebuie menţionat faptul că sanofi-aventis este în prezent liderul pieţei locale de OTC-uri (medicamente fără prescripţie medicală) atât în valoare, cât şi în volum", a declarat Marius Topală, Director CHC, sanofi-aventis România.
Magne B6 Premium completează gama produselor Magne B6, alăturându-se celorlalte două forme deja existente pe piaţă: Magne B6 drajeuri şi Magne B6 fiole buvabile.