Platforma de servicii şi abonamente medicale, de fitness şi de nutriţie SanoPass a înregistrat în prima jumătate a anului 2022 peste 100.000 de servicii medicale livrate, în valoare de peste 1 milion de euro, conform unui comunicat transmis redacţiei.
SanoPass este o platformă medtech care unifică şi digitalizează accesul la sănătate si fitness, în peste 1.000 de clinici private, atât de proximitate, cât şi din reţele mari, şi peste 200 de săli. Aceasta asigură accesul la peste 11.000 de medici, garantând programări cu acoperire naţională în maximum 48 de ore. Prin intermediul reţelei sale naţionale de parteneri, platforma asigură servicii medicale si de fitness pentru 50.000 de abonaţi şi 30.000 de utilizatori activi.
In topul serviciilor medicale accesate de utilizatorii SanoPass în prima jumătate a anului 2022 au fost: Analize Medicale (33%), Obstetrică-Ginecologie (12%) şi Cardiologie (7%).
"Observăm o triplare a numărului de servicii accesate pe care le înregistrăm, comparând cu aceeaşi perioadă a anului trecut. Există cu siguranţă o corelaţie între ieşirea din carantină şi accesul în clinici private, însă consider că nu este doar atât. În mod cert, românii devin mai preocupaţi de sănătatea lor, atât fizică, cât şi mintală. Doar în luna mai anul acesta, am înregistrat servicii medicale care cumulează, din punct de vedere al valorii, lunile mai, iunie, iulie şi august ale anului trecut", a declarat Filip Bulău, Medical & Fitness Network Director, SanoPass.
Platforma medtech a creat un ecosistem prin care cei peste 50.000 de utilizatori au acces la toate serviciile de sănătate de care au nevoie. Pornind de la partea medicală care include acces la reţeaua naţională de clinici partenere, dar şi la asigurători, telemedicină cu triaj bazat pe AI şi continuând cu servicii de fitness şi nutriţie.
Accesul în sălile de fitness înregistrează la rândul său cifre pozitive, opuse trend-urilor obişnuite din ultimii ani. Apetitul crescut al românilor faţă de serviciile de fitness este confirmat de SanoPass, care a înregistrat peste 25.000 de intrări în sălile partenere, în primele 6 luni ale anului.
"În ceea ce priveşte utilizarea serviciilor de fitness, am înregistrat în prima parte a anului 2022 peste 20.000 de accesări în baza abonamentelor vândute, la care se adaugă alte aproximativ 5.000 de accesări de catre utilizatori care nu au un abonament achiziţionat şi care preferă modulul nostru de plată ‚pay as you go'. O statistică interesantă pentru oamenii din industrie este că în timpul verii, media intrărilor noastre se păstrează la peste 6 accesări/ abonat, ceea ce reprezintă o medie ridicată pentru perioada aceasta a anului, cand lumea este axată pe concedii. Comparând chiar şi cu anii de dinainte de pandemie, media se clasează la aproximativ 25% peste ceea ce ştiam a fi comportamentul de consum al utilizatorilor de fitness", spune Delia Iliasa, Managing Partner SanoPass.
Aplicaţia SanoPass are peste 50.000 utilizatori şi oferă acces la o reţea naţională de 1000 de clinici partenere şi 200 de săli de fitness. Abonamentele SanoPass conţin servicii de medicina muncii, consultaţii, investigaţii, analize medicale, stomatologie, nutriţie, psihologie, fizioterapie, imagistică avansată, dar şi fitness şi aerobic. Pe lângă acestea, platforma oferă acces la asigurători şi Telemedicină non-stop.
Reţeaua medicală SanoPass include centre medicale precum: Sanador, Emerald, Clinica Sante, Synevo, Affidea - Hiperdia, Arcadia, Medstar, Spitalul Pelican etc., în timp ce reţeaua de săli de fitness partenere include: StayFit, 700 FIT, Sweat, Neby Fitness, Fit9 by Alma, Bodybible, Endorfine etc.