• Câştigătoarea contractului este Ars Advertising
Ameninţată în dese rânduri cu desfiinţarea de către Ministerul Agriculturii (n.r. instituţie în subordinea căreia funcţionează), dar scăpată, temporar, de aceasta din motive ce au rămas necunoscute opiniei publice, Agenţia Domeniilor Statului (ADS) a decis să-şi facă reclamă de circa 100.000 de euro.
În plin regim de austeritate bugetară, ADS a atribuit un contract de 400.000 de lei (circa 95.000 de euro) pentru servicii publicitare, conform unui anunţ publicat pe site-ului public de licitaţii.
Câştigătoarea licitaţiei este nimeni alta decât firma Ars Advertising SA, societate beneficiară în mai multe rânduri de contracte de publicitate de la instituţiile statului.
Potrivit anunţului publicat pe site-ul public de achiziţii electronice, la licitaţie s-au prezentat trei ofertanţi, iar criteriul de selecţie ales de ADS a fost acela al "ofertei celei mai bune din punct de vedere economic". Obiectul contractului, încheiat la data de 14 iulie 2009, este acela de "publicare machete anunţuri publicitare".Până la închiderea ediţiei, conducerea ADS nu a putut fi contactată pentru alte detalii.