Schneider Electric a fost desemnat campion în cadrul Canalys Channel Leadership Matrix pentru al patrulea an consecutiv. Canalys, organizaţia de cercetare mondială în domeniul canalelor IT, a acordat Schneider Electric titlul "EMEA Channel Leadership Champion" pentru îmbunătăţirile continue aduse programelor sale de parteneriat, creşterea cu 20% a bazei sale de parteneri existenţi, conform unui comunicat remis redacţiei.
Potrivit Canalys, "campionii" au obţinut rezultate excelente în gestionarea canalelor de distribuţie pe parcursul anului, îmbunătăţindu-şi performanţele de la an la an. Furnizorii au fost evaluaţi atât de partenerii din cadrul Canalys Candefero Vendor Benchmark, cât şi de analiştii Canalys. Pe lângă Schneider Electric nouă alţi furnizori au mai fost premiaţi, printre care Dell Technologies, HPE şi NetApp.
Conform sursei citate, în iunie 2022, Schneider Electric a lansat prima etapă a noului său program "mySchneider IT Partner", sprijinind partenerii IT cu o structură simplificată şi diverse specializări pentru centre de date, soluţii IT, software şi servicii. Programul pune la dispoziţia partenerilor o nouă gamă de instrumente de vânzări, programe de instruire şi alte resurse.
În plus, APC, brand al Schneider Electric în domeniul infrastructurii fizice şi al soluţiilor de protecţie a energiei neîntreruptibile, este bine poziţionat pentru a acorda asistenţă partenerilor şi clienţilor, în direcţia obiectivelor lor de sustenabilitate.
Noul program de parteneriat urmează o strategie clară de sustenabilitate pentru parteneri, furnizând îndrumări cheie privind modul de reducere a consumului de energie, emisile de carbon şi deşeurile. Lansarea sa a permis o mai bună aliniere la modelele de afaceri emergente, concentrându-se pe creştere în domeniul serviciilor şi al software-ului la parteneri şi extinzând accesul la instrumente de proiectare. Aceste eforturi au ajutat Schneider Electric să înscrie peste 20% noi parteneri în programul său, în condiţiile în care canalele de distribuţie se consolidează.
"Statutul obţinut de Schneider Electric reflectă angajamentul faţă de partenerii săi pe canalele de distribuţie şi îmbunătăţirile continue ale programelor, instrumentelor şi modelelor de implicare", a declarat Alastair Edwards, analist şef la Canalys. "Canalul de distribuţie apreciază managementul Schneider, dar şi asistenţa sa tehnică. Un alt factor cheie de diferenţiere pentru Schneider Electric este sustenabilitatea. Acest lucru include crearea unui set de servicii de sustenabilitate pe care partenerii le pot, la rândul lor, furniza clienţilor finali, precum şi paşii pentru ca aceştia să devină ei înşişi mai sustenabili.''
Candefero Vendor Benchmark reprezintă un instrument online care evaluează opiniile partenerilor cu privire la furnizorii de tehnologie, cerându-le să-i evalueze sub douăsprezece aspecte de gestionare a canalelor de distribuţie cu un scor de la 1 la 10. Acestea sunt grupate în trei mari teme: programe şi abilitare, angajament de vânzări şi experienţa partenerului.
Punctajele sunt colectate în mod constant de la parteneri prin intermediul comunităţii Canalys Candefero, oferind o imagine continuă şi în timp real a capacităţii unui furnizor de a sprijini canalul său în America, APAC şi EMEA. Candefero este o comunitate destinată exclusiv canalelor de distribuţie, operată de Canalys şi are peste 18.000 de membri din întreaga lume, se menţionează în comunicat.