Selena România, unul dintre liderii pieţei de produse chimice pentru construcţii, a înregistrat o cifră de afaceri de 2,6 milioane de euro în primul semestrul al anului, cu 41% mai mult decât în perioada similară din 2006. Dezvoltarea afacerii este susţinută în principal de vânzările de spumă poliuretanică care au crescut anul acesta cu 35%, până la valoarea de 1,7 milioane de euro. Compania şi-a extins recent capacităţile de depozitare şi şi-a intărit forţa de vânzări.
"Selena continuă să îşi consolideze poziţia de lider pe segmentul spumelor poliuretanice, unde deţine o cotă de piaţă de 32-33%. Situaţia bună pe care o avem pe acest segment ne permite să ne concentrăm pe alte produse. Rezultatele se văd deja. Deşi pentru moment contribuţia individuală la cifra de afaceri este mai redusă decât în cazul spumelor poliuretanice, adezivii şi etanşanţii au avut deja o rată de creştere în vânzări de peste 50% în primul semestru", a declarat Dorin Spătaru, Director General Selena România.
Pentru prima jumatate a anului, compania a înregistat o evoluţie a vânzărilor de 59% pentru adezivi, comparativ cu aceeşi perioadă a anului 2006. O creştere importantă de peste 50% a fost obţinută în domeniul benzilor adezive şi de 56% pentru produsele siliconice şi de etanşare. De asemenea, vânzările de echipamente şi accesorii de aplicare au fost cu 35% mai mari pe primele şase luni ale anului. Pentru 2007, Selena şi-a propus o cifră de afaceri de 6,3 mil. euro.
Compania şi-a completat recent forţa de vânzări cu poziţii pe care a obţinut creşteri peste estimări şi şi-a înnoit parcul auto pentru susţinerea activităţilor comerciale şi de vânzări. Selena România a finalizat relocarea şi extinderea depozitelor regionale, decizie luată pentru a îmbunătăţi livrările, capacitatea şi condiţiile de stocare.