Serviciile web din sistemul financiar cresc cu 86% pe an

F.A.
Ziarul BURSA #Companii #IT / 7 noiembrie 2007

Frecvenţa serviciilor acordate clienţilor instituţiilor din domeniul financiar prin intermediul site-urilor web creşte, anual, cu 86%, în România, potrivit unui studiu al Yankee Group, prezentat ieri la conferinţa Contact Center - Business Innovation. Serviciile oferite prin call-center-uri se află în scădere cu 18 procente. 60 % din interacţiunile dintre bănci şi clienţi se realizează prin mai multe canale, potrivit sursei citate de Rompres. "Dezvoltările multi-channel iau amploare pe piaţa românească. La ora actuală, ne aflăm la graniţa dintre sistemele orientate către produse şi cele orientate către clienţi şi nevoile acestora. Pentru ca un contact center să funcţioneze conform cerinţelor, este necesară utilizarea de către companii a CRM - consumer relationship management", a declarat, în cadrul conferinţei, MBS Lead Microsoft România, Cristian Herghelegiu.

90 % dintre consumatorii de servicii vor schimba furnizorii dacă primesc motivaţia corectă. Peste 60 % au schimbat un vendor pe cel puţin o direcţie de business, arată un studiu Accenture Loyalty.

Comanda carte
fngcimm.ro
danescu.ro
raobooks.com
boromir.ro
Mozart
Schlumberger
chocoland.ro
arsc.ro
domeniileostrov.ro
leonidas-universitate.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

20 Dec. 2024
Euro (EUR)Euro4.9764
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7908
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3538
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9910
Gram de aur (XAU)Gram de aur401.4137

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

erfi.ro
Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
petreceriperfecte.ro
novaplus.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb