Frecvenţa serviciilor acordate clienţilor instituţiilor din domeniul financiar prin intermediul site-urilor web creşte, anual, cu 86%, în România, potrivit unui studiu al Yankee Group, prezentat ieri la conferinţa Contact Center - Business Innovation. Serviciile oferite prin call-center-uri se află în scădere cu 18 procente. 60 % din interacţiunile dintre bănci şi clienţi se realizează prin mai multe canale, potrivit sursei citate de Rompres. "Dezvoltările multi-channel iau amploare pe piaţa românească. La ora actuală, ne aflăm la graniţa dintre sistemele orientate către produse şi cele orientate către clienţi şi nevoile acestora. Pentru ca un contact center să funcţioneze conform cerinţelor, este necesară utilizarea de către companii a CRM - consumer relationship management", a declarat, în cadrul conferinţei, MBS Lead Microsoft România, Cristian Herghelegiu.
90 % dintre consumatorii de servicii vor schimba furnizorii dacă primesc motivaţia corectă. Peste 60 % au schimbat un vendor pe cel puţin o direcţie de business, arată un studiu Accenture Loyalty.