Compania METRO Cash & Carry România organizează noi sesiuni de instruire şi informare a clienţilor Horeca din ţara noastră, dedicate gastronomiei rapide de tip fast food şi snack, cu
accent pe tehnicile de organizare şi preparare, calitatea produselor utilizate şi soluţii privind realizarea unui meniu diversificat, informează un comunicat remis redacţiei.
"Succesul evenimentelor din toamna trecută, dedicate preparării pizzei, ne-a încurajat să continuăm în acelaşi sens, inspiraţi de strategia adoptată de Metro Cash & Carry privind serviciile oferite partenerilor noştri. Pentru o relaţie profesionistă şi fructuoasă, trebuie să înţelegem cât mai bine nevoile de afaceri şi aşteptările clienţilor noştri, cum îşi desfăşoară activitatea şi cum putem veni noi în întâmpinarea lor, pentru a putea creşte împreună şi a ne îmbunătăţi permanent serviciile", a afirmat Claude Sarrailh, Director Management Clienţi Metro Cash & Carry România.