Sharp Corp., cel mai mare producător de televizoare LCD din Japonia, a revenit pe profit, de 9,1 miliarde yeni, în al III-lea trimestru fiscal, datorită scăderii costurilor, inclusiv a cheltuielilor cu forţa de muncă, relatează Bloomberg, potrivit NewsIn.
Profitul net a fost de 101 milioane dolari în trimestrul ce s-a încheiat la 31 decembrie, faţă de o pierdere de 65,8 miliarde yeni în aceeaşi perioadă a anului trecut, a anunţat grupul.
Profitul operaţional a fost de 21 miliarde yeni, faţă de o pierdere de 15,9 miliarde yeni în aceeaşi perioadă a anului trecut. Vânzările s-au menţinut în jurul valorii de 735,3 miliarde yeni.
Sharp a anunţat că a redus deja costurile cu 179 miliarde yeni în acest an fiscal, prin reducerea salariilor directorilor şi prin eliminarea a 1.500 de locuri de muncă temporare. Compania s-a concentrat asupra reducerii costurilor, în contextul în care a pierdut cotă de piaţă în sectorul televizoarelor LCD în faţa concurenţilor Samsung Electronics Co. şi LG Display Co.