În luna octombrie, luna internaţională a Breast Cancer Awareness, compania Siemens a început la nivel mondial o campanie de conştientizare a publicului faţă de cancerul de sân - Alătură-te panglicii roz în jurul lumii. În cadrul campaniei, Siemens invită angajaţii să încarce poza lor portret favorită, pe un site special. Toate aceste fotografii vor fi adunate şi vor crea o panglică roz virtuală, simbolul solidarităţii cu pacienţii care suferă de cancer de sân, informează un comunicat remis redacţiei.
"Mai mult de zece procente dintre femei vor fi diagnosticate cu cancer la sân pe parcursul vieţii. În ciuda numărului mare de cazuri, există încă deficite mari a cunoştinţelor referitoare la boală şi la examinările pentru depistare timpurie. Obiectivul acestei campanii este intensificarea conştientizării legate de această boală, astfel încât mai multe femei să folosească mijloacele de depistare timpurie. Îi încurajez pe toţi colegii noştri să participe la această campanie", a afirmat Marian Ghinescu, directorul diviziei Healthcare, Imaging and IT, Workflow & Solutions.