Revenirea criptoactivelor a continuat săptămâna trecută, când bitcoin a depăşit 42.000 de dolari.
Cel mai mare criptoactiv din lume a început săptămâna tranzacţionându-se sub 38.000 de dolari, dar vineri a crescut vertiginos, depăşind din nou 40.000 de dolari. După alte creşteri în weekend, BTC se tranzacţionează acum la peste 42.000 de dolari, o creştere de 13% în şapte zile.
BTC a crescut acum cu 29% de la minimul din 2022, de 32.962 dolari, stabilit pe platforma eToro pe 24 ianuarie.
Ethereum a înregistrat, de asemenea, creşteri puternice pe parcursul săptămânii, după ce a început sub 2.600 de dolari. Criptoactivul a revenit acum la puţin peste 3.000 de dolari, după ce a înregistrat o creştere similară a preţului înainte de weekend, o creştere de aproximativ 19% de la o săptămână la alta.
ETH a stabilit pe 24 ianuarie un minim al anului 2022, tranzacţionându-se la 2.169 dolari pe platforma eToro. Criptomoneda şi-a revenit acum cu aproximativ 41%.
Disputa juridică privind NFT-urile cu pantofi Nike
Nike a dat în judecată StockX din cauza imaginilor NFT cu pantofii săi.
Firma a lansat joi o acţiune în justiţie la tribunalul federal din New York, acuzând firma StockX că îi încalcă marca comercială prin vânzarea de imagini NFT ale pantofilor Nike.
Nike susţine că StockX a început să vândă NFT-uri ale pantofilor săi în ianuarie, fără permisiune, spunându-le cumpărătorilor că ar putea răscumpăra versiunile fizice ale NFT-urilor lor la o dată ulterioară. Conform plangerii, StockX a vândut aproximativ 500 de NFT-uri ale produselor Nike.
Demersul firmei de încălţăminte este probabil o încercare de a consolida valoarea propriei sale oferte NFT, pe care intenţionează să o lanseze în viitorul apropiat. Nike a achiziţionat recent studioul de artă digitală RTFKT, o decizie care a accelerat planurile sale de a intra pe piaţa NFT.
Manchester United este pe cale să dezvăluie o sponsorizare blockchain
Clubul Manchester United din prima ligă engleză este pe punctul de a anunţa o sponsorizare din partea Tezos Blockchain.
Tezos a fost de acord să sponsorizeze tricourile de antrenament ale clubului într-un contract de aproximativ 27 de milioane de dolari pe an, potrivit unui articol publicat în The Athletic.
Compania are deja o multitudine de contracte de sponsorizare cu cluburi sportive, printre care New York Mets, Red Bull Racing, Honda şi McClaren Racing.
Deşi neconfirmat de niciuna dintre părţi, se pare că acordul va include colaborarea cu Manchester United de către Tezos pentru a îmbunătăţi ofertele web 3.0 şi metaverse ale clubului pentru fani.