SoftOne România, unul dintre furnizorii de servicii ERP şi Cloud, a preluat din acest an gestionarea serviciilor de vânzări şi suport efectuate de partenerii din Europa de Sud-Est, arată un comunicat de presă trimis redacţiei.
Compania a intrat pe piaţa românescă în urmă cu doi ani, iar unul dintre obiectivele stabilite de la început a fost ca România să devină un hub pentru extinderea SoftOne în celelalte ţări din regiune.
"Piaţa din România are foarte mult potenţial pentru dezvoltarea industriei soluţiilor de business. Investiţiile pe care le-am făcut până acum pe piaţa locală ne-au adus rezultate foarte bune. În doar doi ani, ne-am dublat reţeaua de parteneri şi ne-am extins numărul de clienţi. Vom continua, aşadar, nu doar în 2016, ci şi în următorii ani, să investim, luând în considerare faptul că România are un rol strategic pentru intrarea SoftOne pe alte pieţe din Europa de Sud-Est", a declarat Antonis Kyriazis, CEO SoftOne Technologies.
SoftOne estimează, totodată, că piaţa românească de Cloud ERP va creşte cu 15-20% în 2016.
Estimările se bazează pe creşterea numărului de companii mici şi mijlocii care au devenit din ce în ce mai deschise la ideea de a implementa o soluţie de business în Cloud. SoftOne România apreciază, de asemenea, că, în cinci ani, 95% dintre companiile de pe piaţa locală vor opera în Cloud.
"Clienţii sunt mai informaţi acum în ceea ce priveşte adoptarea unor soluţii de business eficiente. Ei au înţeles că implementarea unor sisteme ERP sau CRM nu poate avea decât efecte pozitive vizibile precum eficientizarea proceselor de business, îmbunăţirea productivităţii, asigurarea mobilităţii, etc. Prin urmare, 2016 va fi un an evolutiv pentru piaţa soluţiilor de business şi implicit pentru SoftOne România", a explicat Haris Zachariades, CEO SoftOne România.
SoftOne Technologies, compania mamă a SoftOne România, partener certificat Microsoft şi unul dintre furnizorii de soluţii de ERP, CRM şi Business Intelligence (BI) din regiune, a înregistrat în 2014 un profit de şapte milioane de euro, o creştere de 15% faţă de anul anterior.
Compania şi filialele sale au peste 14.000 de clienţi, 300 de parteneri şi peste 1.200 de instalări în Cloud, fiind active pe pieţe din Europa de Sud-Est, Rusia şi Orientul Mijlociu şi în industrii precum retail, distribuţie, construcţii, transporturi, producţie şi servicii.