Sistemul de gestiune a documentelor şi fluxurilor de lucru SIVADOC, dezvoltat de compania Software Imagination & Vision (SIMAVI), oferă o platformă comună care unifică procesele şi informaţia din cadrul unei companii, informează un comunicat al companiei SIMAVI, remis astăzi redacţei.
Astfel, SIVADOC rezolvă problemele critice ale companiilor privind arhivarea electronică, fluxurile de lucru, indexarea, căutarea, securitatea, administrarea şi integrarea documentelor. Beneficiarii direcţi ai soluţiei sunt, în egală măsură, organizaţia în sine, prin creşterea eficienţei operaţionale şi scăderea costurilor de procesare a documentelor, dar şi clienţii acesteia, care vor avea parte de servicii eficiente şi de o comunicare mai bună, afirmă sursa citată.
Facilităţile utilizării sistemului SIVADOC sunt: managementul documentelor; arhivarea documentelor în condiţiile Legii nr. 135/2007 privind arhivarea documentelor în formă electronică; generarea documentelor în formate standardizat regăsirea facilă a documentelor; integrarea cu sisteme de mesagerie electronică (e-mail) şi sisteme de management al mesajelor fax; integrarea cu aplicaţiile Microsoft Office şi integrarea în mediul de lucru Microsoft Windows; managementul fluxurilor de lucru şi urmărirea activităţilor desfăşurate în cadrul organizaţiei; mecanisme de asigurare a securităţii accesului la informaţii; mecanisme de administrare; flexibilitate, relatează sursa citată.
Beneficiile utilizării programului sunt: creşterea eficienţei proceselor organizaţionale, prin transmiterea documentelor în
format electronic; reutilizarea informaţiei existente în organizaţie; interacţiunea cu alte organizaţii la acelaşi nivel tehnologic şi adaptarea la cerinţele tehnologice ale partenerilor şi concurenţilor; promovarea unei imagini consistente şi coerente prin utilizarea documentelor standardizate; alinierea la tendinţele actuale internaţionale şi pregătirea infrastructurii informatice pentru certificarea calităţii activităţii desfăşurate, menţionează sursa citată.