65,7% dintre români sunt adepţi ai teoriei conspiraţiei şi consideră că pandemia de COVID-19 a fost provocată de "Elitele Globale" pentru a controla populaţia, acelaşi procent reprezentând şi numărul de români care ar vota cu un partid naţionalist, potrivit unei cercetări efectuate de INSCOP.
Totodată, 28,4% dintre respondenţi consideră că pandemia de Covid19 a apărut în mod natural aşa cum s-a întâmplat şi cu alte pandemii din istoria omenirii. Din totalul respondenţilor, 5,9% au răspuns că nu ştiu sau că nu au o părere despre subiect.
Legat de vaccinuri, 28,5% dintre respondenţi cred că există un plan la nivel global pentru implantarea de cipuri prin vaccinare, în timp ce 66% resping această teorie, iar 5,5% nu ştiu sau nu răspund.
De asemenea, sondajul INSCOP a urmărit şi expunerea respondenţilor la fluxul crescut de ştiri false, din perioada pandemiei. Potrivit cercetării, 54,7% dintre respondenţi apreciază că în ultimele luni au fost expuşi la ştiri false sau dezinformări în foarte mare şi mare măsură (faţă de 55,6% în septembrie 2021, 50,1% în iunie 2021 ţi 55% în martie 2021), iar 41,8% că au fost expuşi în mică măsură sau foarte mică măsură/deloc (faţă de 40,8% în septembrie 2021, 45,6% în iunie 2021 şi 42,6% în martie 2021). 3,6% nu ştiu sau nu răspund la această întrebare (faţă de 3,6% în septembrie 2021, 4,3% în iunie 2021 şi 2,5% în martie 2021).
Sondajul INSCOP a urmărit şi percepţia românilor asupra propagandei. Conform rezultatelor, 27,3% dintre români cred că Rusia este principala sursă a acţiunilor de propagandă, dezinformărilor şi ştirilor false în România (faţă de 18,1% în septembrie 2021, 25,2% în iunie 2021, 24% în martie 2021). Uniunea Europeană este văzută drept principala sursă a acţiunilor de propagandă, dezinformărilor şi ştirilor false în România de către 17% dintre respondenţi (faţă de 18,5% în septembrie 2021, 13,8% în iunie 2021, 18,5% în martie 2021), la mică distanţă de China cu 17,7% (faţă de 14,3% în septembrie 2021, 12,2% în iunie 2021, 14,9% în martie 2021). Urmează Ungaria cu 5,4% (faţă de 6,9% în septembrie 2021, 8% în iunie 2021, 9,2% în martie 2021), SUA cu 4,9% (faţă de 7,3% în septembrie 2021, 7,9% în iunie 2021, 9,2% în martie 2021) şi Germania cu 3,8% (faţă de 2,2% în septembrie 2021, 3,5% în iunie 2021, 3,3% în martie 2021). 1% dintre cei chestionaţi consideră că altă ţară susţine astfel de acţiuni în România (faţă de 2,7% în septembrie 2021, 2,1% în iunie 2021, 1,6% în martie 2021), iar 23% nu ştiu sau nu răspund (faţă de 30% în septembrie 2021, 27,3% în iunie 2021, 19,4% în martie 2021).
Totodată, 65,7%, ar vota un partid naţionalist, care promovează valorile religioase şi susţine familia tradiţională (faţă de 68,7% în septembrie 2021, 59,5% în iunie 2021 şi 66,4% în martie 2021). 32,8% declară că nu ar vota un astfel de partid (faţă de 28,2% în septembrie 2021, 34,8% în iunie 2021 şi 31,3% în martie 2021). De asemenea, 1,5% dintre respondenţi au răspuns că nu ştiu sau nu au o părere legată de subiect.
De remarcat faptul că, din totalul de 65,7% de respondenţi care au declarată că ar vota un partid naţionalist, 39,7% şi-ar menţine opţiunea dacă un astfel de partid ar propune măsuri şi politici care ar putea determina ieşirea României din Uniunea Europeană iar 26% şi-ar menţine opţiunea dacă un astfel de partid ar propune o apropiere faţă de Rusia.
1. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 04.02.2022, 13:39)
Excelent. Asta spune tot
1.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1)
(mesaj trimis de anonim în data de 04.02.2022, 14:56)
Da , cat de multi prosti are Romania.
1.2. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.1)
(mesaj trimis de anonim în data de 04.02.2022, 15:29)
Categoric
1.3. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.2)
(mesaj trimis de anonim în data de 04.02.2022, 15:50)
Mai putinilor si mai putin inteligenti, eu intreb "voi ce stiti despre cercetarile finantate de NIH si Fauci in laboratoarele din North Carolina si Wuhan"?
Voi, nestiutorilor, stiti ca in acele laboratoare s-au facut experimente de crestere a infectiozitatii coronavirusurilor DAAAAR... atentie, desi nu cred ca voi veti pricepe asta.... criteriul de STOP al experimentelor era ca infectiozitatea sa nu creasca peste 1log.... ADICA sa nu fie de 10 ori mai mare decat a variante originale.
HAHAHA....sigur nu stiati de aceste documente oficiale obtinute prin FOIA de la Guvernul American.
Realitatea este ca acest virus este imbunatatit in laborator. Nu se stie din care a scapat.
1.4. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.3)
(mesaj trimis de anonim în data de 04.02.2022, 16:47)
Pai mai stiutorule, spune-ne si din care laborator a scapat!
1.5. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.4)
(mesaj trimis de anonim în data de 04.02.2022, 16:51)
Ia de aici (din pacate nu stiu din care)
Prima parte a textului este din documentele NIH care mentionau ca gain of function sa se opreasca daca infectiozitatea depasteste 10x originalul. Si doar in 2016 a existat acest criteriu, pentru ca venise interdictia instaurata de Obama. Pe care Fauci a ocolit-o limitand experimentele DOAR la 10x. Comentariul ce urmeaza in engleza este al dr Raszek din Canada de la merogenomics.
"p.189: “No funds are provided and no funds can be used to support gain-of-function research covered under the October 17, 2014 White House Announcement (NIH Guide Notice NOT-OD-15-011). Per the letter dated July 7, 2016 to Mr. Aleksei Chmura at EcoHealth Alliance, should any of the MERS-like or SARS-like chimeras generated under this grant show evidence of enhanced virus growth greater than 1 log over the parental backbone strain you must stop all experiments with these viruses and provide the NIAID Program Officer and Grants Management Specialist, and Wuhan Institute of Virology Institutional Biosafety Committee with the relevant data and information related to these unanticipated outcomes.”
Why is this important: first, this clearly indicates that NIH was aware of the fact that gain-of-function research was indeed taking place on the account of their awareness that MERS-like or SARS-like chimeras were being generated. Chimeras refers to combination of genetic material fr om different sources. Gain-of-function research refers to creating novel pathogenic constructs that can be more infectious as a consequence of their synthetic generation. It also clearly states how NIH was defining gain-of-function research: synthetic constructs that as a consequence of their creation experience increased growth (enhanced ability to replicate). In this case it is defined as greater than 1 log, whe re1 log means a factor of 10, thus in other words, increased growth of at least 10-fold compared to the starting infectious agent. This is the first such mention in the document, the third year into the commenced work, and indicates that in the third year of this work, creation of novel, more infectious constructs could not take place. However, in the prior two years of research, no such restriction was in place. However, of the 6 years funded by NIH, only funding of third year appears to impose such a restriction."
1.6. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.5)
(mesaj trimis de anonim în data de 04.02.2022, 18:31)
Poveste veche reincalzita cu ,ocazia covid-ului de catre conspirationisti.
1.7. Comentariu eliminat conform regulamentului (răspuns la opinia nr. 1.6)
(mesaj trimis de Redacţia în data de 04.02.2022, 18:44)
...
1.8. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1)
(mesaj trimis de anonim în data de 04.02.2022, 19:56)
Exact asa am gandit si eu cand am citit titlul articolului.
Asta este Romania educata.
1.9. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.3)
(mesaj trimis de anonim în data de 04.02.2022, 19:59)
Esti fiul lui Fauci de ti-a spus tocmai tie ce finanteaza el in laboratoare?
Daca nu, atunci ai citit pe internet postaril;e trolilor rusi si esti victima lor
1.10. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.1)
(mesaj trimis de anonim în data de 05.02.2022, 01:12)
emigreaza
nu stiu de ce te deranjeaza ipoteza asta? te identifici cu elitele globale cumva? ele sigur nu se identifica cu tine :))
1.11. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.6)
(mesaj trimis de anonim în data de 05.02.2022, 09:29)
Minti
2. Pentru restul de 35%, aia "neconspirationisti"...
(mesaj trimis de anonim în data de 04.02.2022, 17:37)
Si voi in ce credeti mah? In povestile pe care le auziti la TV ?
Aracan de mama voastra, cine o mai pierde timul cu voi sa va explice pe ce lume traiti.
Puneti-va casca in cap si pashol pe Metavers, ca acolo e locul vostru.
Nu apartineti lumii reale !
2.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 2)
(mesaj trimis de anonim în data de 04.02.2022, 18:05)
sondajele nu spun adevarul , rare sint alea , daca sint 67 , apoi se duce spre 90 . eu din ce discut cu tot felul de oameni , rar dau de unul ca sa spuna ca la propaganda tv .
2.2. fără titlu (răspuns la opinia nr. 2.1)
(mesaj trimis de Ban.Cher.Vali în data de 04.02.2022, 19:21)
acest sondaj spune adevarul.... asta e problema ca poporul e extrem de indepartat de clasa politica ASUPRITOARE si curand se va ridica sa le ia gatzii la toti arahatii si catzii si toti sceleratii care au uitat care sunt obligatiile unei democratii si au dat-o in dictatura si vor acum certificat verde etern pentru oi spashite mintal!
2.3. fără titlu (răspuns la opinia nr. 2.2)
(mesaj trimis de anonim în data de 04.02.2022, 19:59)
te-ai grabit fara sa intelegi , ia mai citeste o data , de fapt spui acelasi lucru ce spun si eu .
2.4. fără titlu (răspuns la opinia nr. 2.3)
(mesaj trimis de Ban.Cher.Vali în data de 04.02.2022, 20:06)
pai da, ce am zis eu era in prelungirea celor zise de tine
adica eu prin mesaj confirmam ce ai scris tu - nu intotdeauna un raspuns este pentru a combate, uneori e pentru a confirma si imbogati ;)
2.5. fără titlu (răspuns la opinia nr. 2.4)
(mesaj trimis de anonim în data de 05.02.2022, 10:16)
te cam contrazici , eu spuneam ca procentul adevarat este spre 90 , iar tu spui ca e real sondajul ?!
3. Comentariu eliminat conform regulamentului
(mesaj trimis de Redacţia în data de 04.02.2022, 18:47)
...
3.1. Comentariu eliminat conform regulamentului (răspuns la opinia nr. 3)
(mesaj trimis de Redacţia în data de 04.02.2022, 19:20)
...
3.2. fără titlu (răspuns la opinia nr. 3)
(mesaj trimis de MAKE în data de 04.02.2022, 19:22)
Am sa-ti explic altceva: confunzi sectiunea de comentarii aferente articolelor de pe site-ul BURSA cu un chat personal. Stimabile, faptul ca nu iti cer datele personale ca sa-ti permit "libertatea" comentariilor (ai vreo 13-14 comentarii, astazi), presupune ca, in schimb, macar sa fii la locul tau - tu esti anonim, eu sint identificabil.
Unui politician care isi asuma imbecilitatea sa califice public un partid politic drept fascist, ii voi publica spusele; tie, curajosule anonim obraznic, nu-ti voi permite imbecilitatea simetrica, deoarece in afara sa fii, in principiu, un cititor, esti nimeni care nu isi asuma nimic si postarea ta, in afatra de imbecilitate, nu semnifica nimic.Ai grija, la prima noua obraznicie, te dau afara de pe site.
3.3. fără titlu (răspuns la opinia nr. 3.2)
(mesaj trimis de anonim în data de 04.02.2022, 19:26)
Multumesc pentru explicatie. Insultele sa le ierte cel de sus in care aparent crezi.
3.4. Balta, peste... (răspuns la opinia nr. 3.1)
(mesaj trimis de MAKE în data de 04.02.2022, 19:33)
A rasarit inca un inteligent, care sa ma ia cu "textul Regulamentului".
Prietene, cunosti citirea?
La inceputul Regulamentului, scrie:
"Acord
Prin trimiterea opiniei ne confirmaţi că aţi citit Regulamentul de mai jos şi că vă asumaţi prevederile sale."
Este vorba despre un Regulament la care se supun cititorii.
Eu sint cel care face Regulamentul, il aplica in litera, in spirit sau dupa cum ma taie capul.
Dragutilor, nu sintem egali.
Ha,ha!
Nu va place?
Balta, peste...
3.5. fără titlu (răspuns la opinia nr. 3.3)
(mesaj trimis de MAKE în data de 04.02.2022, 19:34)
Esti nou pe site.
Cei vechi stiu ca sint ateu.
4. fără titlu
(mesaj trimis de Ban.Cher.Vali în data de 04.02.2022, 19:19)
"Uniunea Europeană este văzută drept principala sursă a acţiunilor de propagandă, dezinformărilor şi ştirilor false în România de către 17% dintre respondenţi" si "65,7% dintre români consideră că pandemia a fost provocată de "Elitele Globale""
ADEVARUL a difuzat in masele populare !
Cine mai are o parere proasta despre romani e un mare scelerat !
In comparatie cu natiuni mult mai dezvoltate economic din lume (nu le amintesc din eleganta pentru a nu le jigni) romanii sunt printre cele mai constiente de sine si cele mai evoluate natiuni! Niciodata nimeni sa nu mai vorbeasca de rau romanii fara sa nu se stearga imediat cu hartie igienica la gura ca un mitocan inferior care este !
p.s. stiti ce urmeaza, nu? ... daca nu se renunta la certificat verde si la stari psihotice de urgenta si alerta?
urmeaza o mare cioaca sociala! o revolutie!
ROMANII S-AU DESTEPTAT, SUNT TREJI !
31 de ani a luat sa isi inteleaga propriul imn ! Doamne!....
4.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 4)
(mesaj trimis de MAKE în data de 04.02.2022, 23:10)
Tocmai mi-am aratat muschii - am sters vreo zece opinii (fiecare in parte, regulamentara, aparent), care, din aproape, in aproape, au mutat subiectul sondajului din centrul discutiei, inlocuindu-l cu imbecilitatea antisemita despre evrei care au dus-o bine in timpul nazismului si in mod cu totul neconstitutional, subiectul libertatii mele de constiinta.
Asa cum inteligentele se pot insuma, tot asa si bezna poate deveni mai adinca prin inlantuire si suprapunere.
Incep sa-mi explic.
4.2. fără titlu (răspuns la opinia nr. 4.1)
(mesaj trimis de anonim în data de 04.02.2022, 23:50)
Comentariul 4 nu are in el injurii si limbaj mahalagesc?
4.3. fără titlu (răspuns la opinia nr. 4.2)
(mesaj trimis de anonim în data de 05.02.2022, 00:10)
Dar tu, nu ai gandire vulgara de tzatza de la gardul ulitzei, incapabila sa faca legaturi (se numeste "inteligenta")?
4.4. Comentariu eliminat conform regulamentului (răspuns la opinia nr. 4.1)
(mesaj trimis de Redacţia în data de 05.02.2022, 00:41)
...
4.5. Comentariu eliminat conform regulamentului (răspuns la opinia nr. 4.2)
(mesaj trimis de Redacţia în data de 05.02.2022, 00:44)
...
4.6. Comentariu eliminat conform regulamentului (răspuns la opinia nr. 4.4)
(mesaj trimis de Redacţia în data de 05.02.2022, 00:47)
...
4.7. Multumesc lui Ban.Cher.Vali pentru buna intentie (răspuns la opinia nr. 4.4)
(mesaj trimis de MAKE în data de 05.02.2022, 05:52)
Repet evidenta - aceasta este sectiunea de comentarii la articol; nu-i chat personal al cititorului cu MAKE, cu ziaristii, cu ziarul sau cu oricine; nu-i gard pentru sloganuri propagandistice politice, comerciale etc.; nu-i cerc literar (nici macar pentru poezii cretine); nu-i perete de closet pentru scris vulgaritati/obscenitat/obsesii; nu-i mahala de pus in discutie autorul; nu-i portavoce a urii, dispretului si furiei bezmetice.
Scopul sectiunilor de comentarii aferente acestui site (specializat financiar) este sa asigure diversitatea de opinie asupra subiectului articolului/stirii publicat/e, (nu orice diversitate), intr-o dezbatere constructiva si mediu civilizat.
Precizez ca nu sint dispus sa dezbat cu nimeni intentiile cu care am intemeiat, construit si dezvoltat Grupul de Presa BURSA si/sau componentele ori organele sale de presa si ca nu negociez valorile etice care ma ghideaza.
Comentariul meu de fata are caracter de "terminus", orice comentariu la acest comentariu al meu, indiferent de intentie, inteles si formulare va fi sters.
Cine simte impulsul sa discute cu mine, are posibilitatea sa o faca prin mijloacele de comunicare cu publicul ale Redactiei BURSA, unde trebue sa isi declare identitatea si chestiunea in care ma cauta.
Precizez ca, in timpul programului de lucru nu ma ocup decit de probleme profesionale.
5. si neamul meu, cel rrrrrromaneeeesc
(mesaj trimis de Dincu Vasilica în data de 04.02.2022, 21:29)
Ma indoiesc ca 2 din 3 romani au gradul de cultura necesar pentru a defini, cu propriile cuvinte, notiunea de "elite globale", daramite sa mai si considere ca pandemia a fost provocata de aceste elite.
Ma indoiesc ca 2 din 3 romani au gradul de cultura necesar pentru a-si defini, cu propriile cuvinte, nationalismul, cu atit mai putin sa si voteze un partid pe aceasta baza.
Noi, dottorii in sociologie, stim ca tot smenul in sondaje e cum formulezi intrebarile si ce variante de raspuns oferi.
(Si, ce-l mai important, de unde vine banul!)
5.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 5)
(mesaj trimis de anonim în data de 05.02.2022, 01:23)
M-am saturat de dobitocii care desconsidera poporul roman. Ati masurat voi " cultura"? Sunteti toti niste Iosif Sava, ce sa spun. Ce e asa de greu de inteles din "elite globale"? ce e asa de greu de inteles "nationalism"? Aveti o imagine despre romani ca si cand ar fi triburi izolate din jungla. E plin de informatii care contin definitii in telefoanele din buzunarele fiecarui roman. Ajunge sa inteleaga prin elite globale oamenii care influenteaza din aproape, pe ascuns sau pe fata, politicile tarilor. E de ajuns sa inteleaga prin nationalism iubirea de neam, inainte de iubirea tuturor neamurilor.
5.2. si neamul meu, cel rrrrrromaneeeesc (răspuns la opinia nr. 5.1)
(mesaj trimis de Dincu Vasilica în data de 05.02.2022, 03:40)
Scuze, eram la o sedinta a BPN, la sediu, in Kiseleff, linga ambasada CCCP, unde-i placea tovarasului Iliescu sa ne vorbeasca despre nationalismul stiintific.
Ma gandeam la gradul de educatie necesar, dar eram cam flamind si am confundat "educatia" cu "cultura" culinara. Sustin, din plin, cultura nationalista: mamaliguta, mititei, sarmalute, fripturica si pizza.
In defavoarea culturilor alogene: pilaf, zacusca, musaca, snitel, alivenci.
6. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 05.02.2022, 01:35)
E bine sa fac parte din majoritate :)
7. fără titlu
(mesaj trimis de emil în data de 05.02.2022, 07:19)
firesc, paravanul pt comertul strict electronic si o viata digitala. Pt asta sint lockdown-urile , inchidera activitatilor economice fizice , accesul in magazine-institutii doar pe baza de vaccinare si arestul la domiciliu. Dar meritam ca doar noi ii votam.
8. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 05.02.2022, 09:35)
Virusul SARS a fost modificat in laborator de catre experimentele planificate de americani. Ce este neclar este cum a scapat. Dar si Taiwan a scapat un virus pe care il studiau ei dintr-un laborator high security. Prin urmare sondajul arata ca poporul roman a inteles realitatea.
10 dec 2021: NY Times "Coronavirus may have leaked fr om a high-security laboratory in Taiwan after a female worker was bitten by a mouse infected with the disease, health officials say. The woman, aged in her 20s, was confirmed as the island's first case of local transmission in more than a month on Thursday after testing positive the same day."
8.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 8)
(mesaj trimis de anonim în data de 05.02.2022, 10:10)
Bai, nimeni nu stie sigur nimic, dar tu stii sigur ca chinezii nu sunt vinovati.
Trolii chinezi la datorie.
Si cand te gandesti ca statul roman ii invata gratis pe acesti copii chinezi, care vor fi impotriva noastra te apuca pandaliile.
8.2. fără titlu (răspuns la opinia nr. 8)
(mesaj trimis de anonim în data de 05.02.2022, 10:14)
In laboratoare s-a lucrat cam cu toate virusurile cunoscute. Despre manipularea lor pentru a fi raspandite ca arme biologice este o alta discutie. Daca exista dovezi pentru manipularea intentionata a SARS Cov-2 si implicarea unei finantari din partea USA catre laboratorul din Wuhan sunt alte discutii. Se pleaca de la un fapt general si recuoscut si se ajung la conspiratii fara a tine cont de detalii.
Pentru conspirationisti o informatie publica care le confirma teoriile este buna indiferent de sursa dar o informatie publica care le contrazice sau le incurca teoria devine o informatie manipulata de aia rai care au ceva de ascuns, cauta controlul, vor sa se imbogateasca (cam la fel ca toti oamenii dar la nivel global, la nivel de galaxie sau chiar univers).
8.3. fără titlu (răspuns la opinia nr. 8.1)
(mesaj trimis de anonim în data de 05.02.2022, 10:31)
Trolii securitatii la datorie. Rasismul tau este insa chiar patologic. Mergi la un psih..... Unde scrie in 8 ca chinezii nu sunt vinovati din moment ce ei au colaborat la proiectele americane.
8.4. fără titlu (răspuns la opinia nr. 8.2)
(mesaj trimis de anonim în data de 05.02.2022, 10:33)
Nu este adevarat. Amesteci lucrurile ca sa dezinformezi.
Nu s-a lucrat pentru gain of function. Chiar si in SUA a existat o interzicere a acestor practici. Virusul SARS nu avea proteine HIV asa cum are SARS-CoV-2. Dar care proteine au fost explicit cerute de granturile americane sa fie experimentate pe SARS pentru a creste capabilitatea de evitare a sistemului imunitar. Citeste, nu doare.
8.5. fără titlu (răspuns la opinia nr. 8.2)
(mesaj trimis de anonim în data de 05.02.2022, 10:37)
"Daca exista dovezi pentru manipularea intentionata a SARS Cov-2 si implicarea unei finantari din partea USA catre laboratorul din Wuhan sunt alte discutii. Se pleaca de la un fapt general si recuoscut "
Dezinformezi ingrozitor. Ciudat cu propaganda securitatii statului lucreaza sambata.
1) Nu sunt alte discutii. Acestea sunt principalele discutii.
2) Nu a fost recunoscut. A existat un proces care s-a terminat in sep 2021 si in urma caruia NIH a fost silita sa predea o parte dintre documente. Nu este un fapt general recunoscut ca americanii au facut gain of function pe SARS. Nimeni altcineva in lume nu a facut asta.
8.6. fără titlu (răspuns la opinia nr. 8.5)
(mesaj trimis de anonim în data de 05.02.2022, 11:01)
Mai Gica, tu esti prea destept si informat si citit, pentru secolul asta. Nu vrei tu sa te dai mai incolo, in mileniul urmator?
8.7. fără titlu (răspuns la opinia nr. 8.5)
(mesaj trimis de anonim în data de 05.02.2022, 12:04)
October 20, 2021
Statement on Misinformation about SARS-CoV-2 Origins
To date, the origin of the SARS-CoV-2 virus that caused the COVID-19 pandemic has not been identified, despite intensive efforts to do so. This is not unusual — confirming with 100% certainty the origin of a virus is a long and complicated process. It took 14 years for scientists to find a single bat population that contained all the necessary genetic components of SARS-CoV, the virus that caused the 2003 SARS epidemic. We still do not know the origins of the 2014 Ebola outbreak.
Unfortunately, in the absence of a definitive answer, misinformation and disinformation are filling the void, which does more harm than good. NIH wants to set the record straight on NIH-supported research to understand naturally occurring bat coronaviruses at the Wuhan Institute of Virology, funded through a subaward fr om NIH grantee EcoHealth Alliance. Analysis of published genomic data and other documents fr om the grantee demonstrate that the naturally occurring bat coronaviruses studied under the NIH grant are genetically far distant fr om SARS-CoV-2 and could not possibly have caused the COVID-19 pandemic. Any claims to the contrary are demonstrably false.
...
9. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 05.02.2022, 11:24)
O infornare corecta
10. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 05.02.2022, 12:13)
Cred ca daca se iau toti oamenii din tara cifrele sunt mult mai triste
10.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 10)
(mesaj trimis de anonim în data de 05.02.2022, 12:55)
da, ai dreptate