• Calitate extraordinară a imaginii, design revoluţionar şi conectivitate de ultimă generaţie
Anul acesta, noua serie de televizoare LCD BRAVIA de la Sony le oferă utilizatorilor noi căi de a accesa orice conţinut multimedia.
Accesorii moderne pline de stil, noile modele BRAVIAcompacte aduc un suflu nou conceptului minimalist "Draw the Line".
Noua serie BRAVIA reprezintă a adevărată demonstraţie de forţă a calităţii extraordinare a imaginilor Full HD. Cele mai noi modele de televizoare LCD Sony reprezintă partenerii ideali ai utilizatorilor cu stil de viaţă modern, în căutare permanentă de soluţii de conectivitate şi de redare a conţinutului multimedia.
Mai mult, noua gamă Sony BRAVIA este mai ecologică decât oricând, televizoarele fiind echipate cu funcţii inovatoare, menite să reducă impactul negativ al utilizării asupra mediului, fără a afecta în vreun fel calitatea impecabilă a imaginii. Majoritatea modelelor BRAVIA 2009 dispun de certificarea "EU Flower" - un calificativ al Comisiei Europene, acordat produselor ecologice care întrunesc criterii stricte de protejare a mediului, dar şi performanţe ridicate.
• Centrul divertismentului digital de acasă
Noile televizoare Sony BRAVIA oferă acum multiple opţiuni oricărui utilizator ce doreşte să fie în permanenţă conectat cu restul lumii, beneficiind de posibilitatea de redare a tuturor fişierelor multimedia din colecţia personală.
Tehnologia DLNA permite redarea fişierelor audio, foto şi video, salvate în notebook-ul VAIO, în PC-ul sau pe serverul de acasă al utilizatorului. Acesta are controlul total al funcţiilor de redare, precum pauză, fast-forward şi rewind, cu ajutorul telecomenzii, beneficiind în orice moment de confortul vizionării colecţiei personale de fotografii, de filme descărcate sau salvate pe propriul PC.
Majoritatea televizoarelor BRAVIA dispun de un USB Media Player care facilitează vizionarea conţinutului digital al utilizatorului. La portul USB, se pot conecta orice dispozitive media compatibile, paşii următori constând doar din selectarea opţiunii "Media Player" din meniul XMB (Xross Media Bar) de pe ecran şi vizionarea sau ascultarea fişierelor dorite, confortabil, pe un ecran de dimensiuni generoase. Cu ajutorul noilor televizoare BRAVIA, utilizatorul poate chiar să urmărească propriile fotografii şi clipuri video surprinse cu ajutorul camerelor foto Sony Cyber-shot, beneficiind totodată şi de posibilitatea de a asculta melodii în format MP3, prin boxele televizoarelor.
O premieră a anului pentru gama BRAVIA, funcţia AppliCast permite accesul utilizatorului la multiple servicii online, fără a fi nevoie de utilizarea simultană a computerului. Conectate la internet prin portul Ethernet, televizoarele BRAVIA pot afişa feed-urile RSS dorite de utilizator - de la ştiri internaţionale şi evoluţia Bursei, până la previziunile meteorologice, horoscop, bârfe mondene şi multe altele. Accesibile de asemenea prin interfaţa XMB de pe ecran, widget-urile disponibile pentru televizoarele BRAVIApot fi afişate alături de imaginile obişnute redate pe televizor. Pe lângă o aplicaţie preinstalată pentru afişarea unui ceas analogic şi a unui calendar, precum şi a unui ghid de utilizare a funcţiei AppliCast, televizoarele BRAVIA pot descărca acum alte widget-uri dintr-o listă ce include funcţie de calculator, alarmă, ceas internaţional şi Picture Frame Online.
• O calitate incredibilă a imaginii Full HD
O dată cu noua gamă de televizoare BRAVIA, în centrul atenţiei se situează tehnologii inovatoare Sony pentru o calitate superioară a imaginilor Full HD, indiferent că se urmăreşte un film de pe un disc Blu-ray, un joc ori programul TV preferat.
O noutate pentru începutul de an, procesorul de imagine BRAVIA ENGINE3 reprezintă o tehnologie de ultimă generaţie pentru îmbogăţirea calităţii HD a imaginii Sony, capabilă să analizeze şi să optimizeze semnalele video receptate de la orice sursă HD sau SD. Cele mai mici detalii ale imaginii, contrastul îmbogăţit şi reproducerea fidelă a culorilor vin ca un rezultat firesc al acţiunii procesorului de imagine. În completarea procesorului BRAVIA ENGINE3, tehnologia de procesare a imaginii, Live Colour, asigură redarea culorilor vibrante, autentice.
Programele de sport sau cele de acţiune sunt redate acum mai real decât niciodată. Tehnologia Motionflow 100Hz creează în mod automat cadre suplimentare, adăgându-le la semnalul deja existent şi dublând rata de afişare a a acestora, pentru o experienţă de vizualizare a imaginilor în mişcare mult mai realistă. Tehnologia Image Blur Reduction "retuşează" cadrele originale înainte de inserţia noilor cadre, pentru imagini şi mai clare, cu zgomot de imagine extrem de redus.
• Stilul "Draw the Line", mai compact şi mai elegant
Noile modele sunt dezvoltate pe filozofia de design minimalist "Draw the Line" prezentă pentru prima dată în gama BRAVIA anul trecut. Elegante, mai compacte, cu un design cu accente minimaliste, noile modele BRAVIA sunt înfrumuseţate de detalii fine de design şi îi oferă oricărui utilizator o experienţă fenomenală de vizualizare.
• Noile serii BRAVIA, pe scurt:
W5500 (32/37/40/46/52-inci): Beneficiaţi de avansul tehnologic şi de imaginile extraordinare Full HD cu seria W5500. Conceptul designului inovator "Draw the Line" este îmbunătăţit, prin accentele de mare excepţie de un negru lucios şi prin finisajele transparente, menite să înfrumuseţeze orice interior. Tehnologia Motionflow 100Hz cu Image Blur Reduction se traduce în imagini mult mai clare, mai line, în momentele de acţiune. Experienţa utilizării unui televizor BRAVIA este completată de procesorul de imagine integrat BRAVIA ENGINE3 şi de tehnologiile Live Colour, DLNA şi funcţia AppliCast. W5500 dispune şi de un tuner integrat MPEG 4 AVC HD.
V5500 (32/37/40/46/52-inci): Centrul lumii digitale, modelul BRAVIA V5500 accentuează eleganţa stilului "Draw the Line", prin linii subtile, de un negru lucios, completate de finisaje cu reflexii metalice delicate. Utilizatorul poate experimenta incredibila calitate a imaginii Full HD, graţie tehnologiei Live Colour şi noului procesor de imagine BRAVIA ENGINE3 care optimizează orice semnal primit, pentru o vizualizare mult mai plăcută şi mai apropiată de realitate. Tehnologia DLNA îi permite utilizatorului să redea pe televizor filmele, muzica sau fotografiile stocate pe un notebook VAIO sau pe orice PC legat la o reţea. O noutate pentru BRAVIAanul acesta, funcţia AppliCast afişează pe ecranul televizorului informaţii de pe internet sau de la orice alt serviciu, sub forma unor widget-uri la îndemâna utilizatorului. V5500 dispune şi de un tuner integrat MPEG 4 AVC HD.
S5500 (22/32/37/40-inci): Noul model BRAVIA se distinge prin designul special, caracterizat de finisajele cu textură contrastantă lucioasă/mată, de culoare neagră. Modelele de 37 inci şi 40 inci beneficiază de ecran Full HD pentru o experienţă de vizionare superioară a programelor preferate. Opţiunile diversificate de conectivitate numără până la trei intrări HDMI, dar şi port USB pentru vizualizarea fotografiilor digitale sau pentru redarea melodiilor MP3 de la un dispozitiv conectat.
"BRAVIA a pus accent întotdeauna pe designul revoluţionar şi pe calitatea imaginilor HD oferite", declară Hiroshi Sakamoto, vicepreşedinte TV Marketing Europe. "Anul acest, Sony redefineşte conceptul BRAVIA, prin funcţiile de ultimă generaţie, în special cele ecologice, inovatoare, pentru a completa o experienţă de vizualizare fără precedent."
Sony este producător de sisteme audio, video, de comunicaţii şi tehnologie a informaţiei pentru consumatorii de pretutindeni sau pentru destinaţii profesionale. Cu afacerile sale din domeniul muzicii, al filmului, jocurilor şi cele din zona online, Sony se poziţionează ca una dintre cele mai importante mărci de bunuri de larg consum din lume. Sony a înregistrat vânzări consolidate anuale de 55,44 miliarde de euro (8.871 miliarde de yeni), pentru anul fiscal încheiat la 31 martie 2008, bazate pe o rată medie de schimb de 160 yeni la 1 euro. Deţine aproximativ 180.500 angajaţi în toată lumea.
În Europa, Sony a înregistrat vânzări consolidate de 12,73 miliarde euro (2.328 miliarde yeni) pentru anul fiscal care s-a încheiat la 31 martie 2008. Sony Europa, cu sediul central la Sony Center am Potsdamer Platz din Berlin, este responsabilă pentru afacerile cu produse electronice din Europa şi a înregistrat vânzări consolidate de 9,55 miliarde de euro pentru aceeaşi perioadă.