"Sprinter Distribution" a lansat prima campanie de comunicare pentru brandul "FOTON Master". Brandul FOTON se remarcă printr-un design modern, tehnologie de ultimă generaţie, performanţe tehnice şi durată îndelungată de funcţionare a bateriilor. Susţinut de reţeaua de distribuţie "Sprinter" la nivel naţional, FOTON îşi propune să ajungă lider pe piaţa autohtonă în domeniul bateriilor şi lanternelor.
Brandul FOTON a fost lansat pe piaţa românească în anul 2005, fiind prima marcă modernă de baterii din ţara noastră, alături de Foton Economy (saline), Foton Plus (saline) şi Foton Extreme (super alcaline).
Campania de comunicare include spot TV, machete în publicaţiile de trade, POS-uri, branding maşini distribuţie şi o componentă de PR.
Înfiinţată în 1994, Sprinter Distribution este o companie românească ce a reuşit să ocupe un loc de frunte printre companiile de marketing şi distribuţie din ţara noastră. "Sprinter" s-a impus prin distribuţia a două dintre cele mai importante mărci de baterii pe plan mondial: Varta şi Rayovac.
În prezent, firma numără peste 100 de angajaţi în opt puncte de lucru care deservesc în jur de 6.000 de clienţi în peste 200 de oraşe din ţară.