START A PARTY! cu J&B

F.A.
Ziarul BURSA #Companii #Media-Advertising / 9 noiembrie 2007

J&B, brandul numarul 1 mondial de party whisky", lanseaza în România campania "Start a party!". Conceptul acestei campanii are la baza ideea ca o petrecere poate începe oriunde, oricând si oricum. Nu este nevoie de un cadru anume, ci doar de atitudinea potrivita.

Campania J&B este lansata la nivel global în peste 20 de tari. În România, aceasta a început prin plasarea unor globuri uriase de petrecere în mall-urile din Bucuresti si continua cu evenimente inedite, sustinute prin publicitate în presa scrisa, comunicare on-line, prin promotii în cluburi si baruri si prin comunicare la punctele de vânzare, dezvoltate cu ajutorul agentiei Ogilvy Action România.

Globul disco este semnul ca a început petrecerea si reprezinta în acelasi timp simbolul campaniei "Start a Party". "Start a party" este un concept care porneste de la o atitudine pozitiva. Nu ai nevoie de un motiv sau de o locatie anume pentru a petrece, ci de optimism, sociabilitate, placerea de a trai si de a te distra.".

Cu noua campanie, J&B provoaca fiecare consumator sa priveasca viata ca pe o continua petrecere. Cu spontaneitate. Pentru ca în orice situatie exista un potential de distractie. În Europa, campania "Start a Party" i-a surprins deja pe spanioli si pe portughezi cu primul Hotel Electric, unde petrecerea J&B a cuprins întreaga cladire a hotelului - de la receptie pâna la fiecare dormitor. În Turcia, petrecerea a avut loc în Kanyon - un complex elegant de shopping din Istanbul.

Petrecerea poate sa înceapa oriunde si oricând, atât timp cât este facuta în mod responsabil, pentru ca secretul consta în pastrarea echilibrului. Noua campanie J&B urmareste sa responsabilizeze consumatorii, aratându-le ca nu au nevoie decât de ei însisi si de starea potrivita pentru a se distra. Mesajul de responsabilitate este de fapt elementul cheie al campaniei, fiind integrat în toate mijloacele de promovare. Într-un mod creativ, acest mesaj de responsabilitate este transmis prin Mirrorball man", care îi sfatuieste cu umor pe consumatorii de alcool sa nu sofeze si chiar le ofera solutii pentru a ajunge acasa în siguranta.

Înca de la aparitie, J&B a fost Scotch-ul "neconventional", fiind asociat cu petrecerile, cu inovatia si cu o atitudine sociabila. Începând cu Dean Martin si Rat Pack, cei mai cunoscuti consumatori de J&B în Vegas, pâna la vedetele moderne care danseaza la evenimentele J&B de pe coastele Ibizei, J&B se afla în centrul fiecarei petreceri reusite.

J&B Rare este whisky-ul Scotch numarul 1 în Europa si al doilea la nivel mondial, având vânzari de peste 6 milioane de baxuri pe an. Compania Justerini & Brooks dateaza din 1749, când a fost atestata ca distribuitoare de vinuri rafinate si de bauturi spirtoase. Whisky-ul J&B Rare Scotch, asa cum îl consumam astazi, a fost realizat în ultimul secol, pentru piata americana de dupa prohibitie. Gustul sau echilibrat si placut vine din îmbinarea perfecta a 42 de tipuri de cereale si malt.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
digi.ro
aages.ro
danescu.ro
librarie.net
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

21 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9766
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7317
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3535
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9743
Gram de aur (XAU)Gram de aur405.9099

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
petreceriperfecte.ro
targuldeturism.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb