J&B, brandul numarul 1 mondial de party whisky", lanseaza în România campania "Start a party!". Conceptul acestei campanii are la baza ideea ca o petrecere poate începe oriunde, oricând si oricum. Nu este nevoie de un cadru anume, ci doar de atitudinea potrivita.
Campania J&B este lansata la nivel global în peste 20 de tari. În România, aceasta a început prin plasarea unor globuri uriase de petrecere în mall-urile din Bucuresti si continua cu evenimente inedite, sustinute prin publicitate în presa scrisa, comunicare on-line, prin promotii în cluburi si baruri si prin comunicare la punctele de vânzare, dezvoltate cu ajutorul agentiei Ogilvy Action România.
Globul disco este semnul ca a început petrecerea si reprezinta în acelasi timp simbolul campaniei "Start a Party". "Start a party" este un concept care porneste de la o atitudine pozitiva. Nu ai nevoie de un motiv sau de o locatie anume pentru a petrece, ci de optimism, sociabilitate, placerea de a trai si de a te distra.".
Cu noua campanie, J&B provoaca fiecare consumator sa priveasca viata ca pe o continua petrecere. Cu spontaneitate. Pentru ca în orice situatie exista un potential de distractie. În Europa, campania "Start a Party" i-a surprins deja pe spanioli si pe portughezi cu primul Hotel Electric, unde petrecerea J&B a cuprins întreaga cladire a hotelului - de la receptie pâna la fiecare dormitor. În Turcia, petrecerea a avut loc în Kanyon - un complex elegant de shopping din Istanbul.
Petrecerea poate sa înceapa oriunde si oricând, atât timp cât este facuta în mod responsabil, pentru ca secretul consta în pastrarea echilibrului. Noua campanie J&B urmareste sa responsabilizeze consumatorii, aratându-le ca nu au nevoie decât de ei însisi si de starea potrivita pentru a se distra. Mesajul de responsabilitate este de fapt elementul cheie al campaniei, fiind integrat în toate mijloacele de promovare. Într-un mod creativ, acest mesaj de responsabilitate este transmis prin Mirrorball man", care îi sfatuieste cu umor pe consumatorii de alcool sa nu sofeze si chiar le ofera solutii pentru a ajunge acasa în siguranta.
Înca de la aparitie, J&B a fost Scotch-ul "neconventional", fiind asociat cu petrecerile, cu inovatia si cu o atitudine sociabila. Începând cu Dean Martin si Rat Pack, cei mai cunoscuti consumatori de J&B în Vegas, pâna la vedetele moderne care danseaza la evenimentele J&B de pe coastele Ibizei, J&B se afla în centrul fiecarei petreceri reusite.
J&B Rare este whisky-ul Scotch numarul 1 în Europa si al doilea la nivel mondial, având vânzari de peste 6 milioane de baxuri pe an. Compania Justerini & Brooks dateaza din 1749, când a fost atestata ca distribuitoare de vinuri rafinate si de bauturi spirtoase. Whisky-ul J&B Rare Scotch, asa cum îl consumam astazi, a fost realizat în ultimul secol, pentru piata americana de dupa prohibitie. Gustul sau echilibrat si placut vine din îmbinarea perfecta a 42 de tipuri de cereale si malt.