Polish Chamber of Tourism anunţă că staţiunea Mamaia şi oraşul Constanţa sunt căutate de tour-operatorii din Polonia, iar turiştii străini îşi doresc destinaţii de vacanţă însorite, cu o ofertă bogată de excursii care să cuprindă cele mai importante atracţii culturale şi religioase de pe litoralul românesc, potrivit unui comunicat remis redacţiei.
Conform comunicatului, reprezentanţii Polish Chamber of Tourism apreciază calitatea turismului de pe litoralul românesc şi spun că destinaţia Mamaia Constanţa are un potenţial imens pentru a aduce în România un număr semnificativ de turişti polonezi.
Pawel Niewiadomski, preşedinte Polish Chamber of Tourism, a declarat: "Vă mulţumesc foarte mult pentru că sunteţi aici şi pentru că aţi aplicat pentru a deveni membri în cadrul Polish Chamber of Tourism. Polonia a avut relaţii excelente cu România timp de foarte mulţi ani. Cred că România a fost foarte căutată de turiştii polonezi care au dorit să iasă din ţară, iar în ultimii ani numărul acestora a crescut. Totodată s-a mărit frecvenţa zborurilor, iar noi destinaţii au fost deschise de compania noastră naţională. Aşadar, pentru destinaţia Mamaia Constanţa, a face parte din Camera de Comerţ şi Turism a Poloniei este un pas foarte important pentru a construi noi posibilităţi şi pentru a deschide noi oportunităţi atât pentru ca reprezentanţii noştri să lege relaţii de business în zonă şi totodată pentru voi, să primiţi mai mulţi turişti din Polonia; cu acest lucru vă putem ajuta. Sunt foarte încântat să fiu ambasadorul vostru în Polonia".
Reprezentanţii OMD Mamaia Constanţa, alături de cei ai Polish Chamber of Tourism au promovat staţiunea Mamaia şi oraşul Constanţa pentru turiştii polonezi, în cadrul celei de-a doua ediţii a târgului de turism ITTF din Varşovia. Destinaţia noastră a atras un număr semnificativ de vizitatori, fiind un punct de interes pentru agenţiile de turism, tour-operatorii, jurnaliştii de specialitate şi turiştii curioşi să descopere frumuseţea litoralului Mării Negre:
"Marea Neagră nu înseamnă doar plaje însorite şi distracţie, ci şi o bogată moştenire culturală. În ultimii ani, tot mai mulţi turişti străini au început să descopere latura spirituală a regiunii, căutând experienţe autentice prin vizitarea lăcaşurilor de cult şi a obiectivelor religioase din zona litoralului românesc. În prima zi a evenimentului tour-operatorii polonezi ne-au solicitat detalii despre excursiile religioase pe care grupurile de turişti polonezi le pot face în destinaţia noastră, fiind în mod deosebit interesaţi de tururile ghidate la mănăstirile din Dobrogea. Acestea contribuie în mod semnificativ la o mai bună înţelegere a tradiţiilor şi valorilor locale, reflectând unicitatea regiunii. Pentru turiştii străini, litoralul Mării Negre devine astfel nu doar o destinaţie de vacanţă, ci şi un spaţiu de conectare cu istoria şi credinţa, într-un cadru de o frumuseţe aparte", a declarat Oana Silviana Crăciun, Specialist Comunicare şi Relaţii Publice în cadrul Organizaţiei de Management al Destinaţiei Mamaia Constanţa.
International Travel & Tourism Fair a fost organizat pentru prima dată anul trecut la Palatul Culturii şi Ştiinţei din Varşovia, reprezentând un răspuns la nevoile industriei turismului. Grupul MTP, alături de Polish Chamber of Tourism, a acceptat provocarea de a construi o nouă platformă pentru întâlnirea tuturor partenerilor implicaţi în dezvoltarea şi promovarea turismului internaţional.