LIFE IS HARD, prima companie românească de software listată la BVB, piaţa AeRo (simbol LIH), prezintă rezultatele financiare şi operaţionale din trimestrul III 2024, demonstrând o îmbunătăţire a performanţei comparativ cu prima jumătate a anului. Această evoluţie confirmă robusteţea modelului de afaceri LIH şi capacitatea sa de a naviga prin provocările pieţei, oferind încredere acţionarilor în atingerea obiectivelor de creştere stabilite.
Performanţe financiare solide şi creştere a profitului
În trimestrul III, LIFE IS HARD a înregistrat un profit net de 733.205 RON, o creştere notabilă de 255.130 RON faţă de rezultatele de la finalul semestrului I. De asemenea, cifra de afaceri a crescut semnificativ, ajungând la 18,6 milioane RON, cu 6 milioane RON peste nivelul de la finalul primelor şase luni ale anului.
Cătălin Chiş, CEO LIFE IS HARD, a declarat: "Rezultatele din acest trimestru ne arată că strategia noastră de inovare şi investiţie în tehnologie dă roade.Creşterea performanţei financiare comparativ cu prima jumătate a anului reflectă direcţia solidă pe care ne-am angajat, iar parteneriatele şi soluţiile integrate pe care le dezvoltăm ne poziţionează pentru a valorifica noi oportunităţi. Vom continua să investim în platformele noastre şi în tehnologii emergente pentru a consolida valoarea adăugată pe care o oferim pieţei şi acţionarilor".
Divizia Tomorrow - Creştere accelerată şi inovaţie continuă
Motorul principal al companiei, Divizia Tomorrow, a contribuit cu 62% la cifra de afaceri totală, înregistrând o creştere anuală de 14%. Platforma 24Broker, un lider consacrat în piaţa de brokeraj în asigurări, şi-a consolidat poziţia datorită inovării constante şi calităţii serviciilor oferite. Studiul intern realizat de LIH arată un scor NPS ridicat, de 49% pentru 24Broker, iar 54% dintre utilizatori consideră platforma ca fiind cea mai performantă din România, aspecte susţinute de caracteristici precum securitatea datelor (93%), gestionarea formularelor (91%) şi suportul echipei de customer service (82%).
Life Is Hard a continuat să investească în dezvoltarea tehnologică şi în consolidarea poziţiei sale pe piaţă, cu un total de 2,5 milioane RON alocate pentru platforma 24broker.ro, suitele de API-uri pentru asigurări şi respectiv 24MGA. Suplimentar au fost alocate resurse pentru dezvoltarea a două produse noi, lansate recent la Transilvania Insurance Days: 24broker.ro un comparator de poliţe RCA, locuinţe şi travel precum şi aplicaţia 24Consultant. Ambele sunt destinate consultanţilor în asigurări şi reduc timpul de lucru necesar emiterii poliţelor la un minut, respectiv permit consultanţilor să îşi gestioneze portofoliul de clienţi "anywhere anytime".
De asemenea, platforma 24MGA - prin care companii de asigurare din afara ţării pot vinde poliţe de asigurare pe piaţa din România - a generat venituri cu 70% mai mari faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. În curând, o nouă companie străină va începe să emită asigurări pe plan local, utilizând 24MGA, o tehnologie dezvoltată de LIFE IS HARD.
Divizia Engine - Parteneriate strategice pentru digitalizarea IMM-urilor
În cadrul diviziei Engine, zona de telecomunicaţii a înregistrat la final de trimestru o scădere a vânzărilor cu 3,9 mil RON comparativ cu aceeaşi perioadă a anului 2023, rezultat al provocărilor mai largi cu care se confruntă industria, inclusiv stagnarea creşterii veniturilor, fiind completată şi de schimbarea operatorului.
Totodată, divizia a înregistrat o creştere de 34,82% a veniturilor provenite din segmentul de digitalizare a IMM-urilor faţă de aceeaşi perioada a anului trecut, reflectând orientarea strategică a companiei către transformarea digitală a sectorului de afaceri românesc.
In trimestrul 3 Divizia Engine a înregistrat îmbunătăţiri semnificative, fiind in crestere cu 41,56% faţă de primul semestru al acestui an, cu încasări de 2 milioane lei.
LIFE IS HARD rămâne angajată în direcţia creşterii sustenabile, capitalizând oportunităţile de pe pieţele locale şi internaţionale şi oferind soluţii tehnologice de vârf pentru a răspunde nevoilor pieţei şi a crea valoare adăugată pentru acţionari.