STUDIU EPSON: Folosirea tehnologiei şi modalităţile moderne de plată cresc semnificativ afacerile retailerilor

Simona Grigorescu
Companii / 25 august 2015

Studiul "State of European Retailing", realizat de compania Epson, în ceea ce priveşte evoluţia tehnologiei în domeniul retailului, arată că există o necesitate a utilizării tehnologiei pentru uşurarea accesului clienţilor la produse şi trebuie redus timpul petrecut la casele de marcat, cât şi nevoia de a îmbunătăţi modul în care se face retailul clasic.

Acesta a căutat să identifice tendinţele de bază, provocările şi evoluţia tehnologiei în domeniul retailului în cinci state europene mari: Franţa, Germania, Italia, Marea Britanie şi Spania, pe 5.000 de consumatori, câte 1.000 din fiecare ţară.

Potrivit studiului, 29% respondenţi au afirmat că un timp de aşteptare îndelungat la casa de marcat îi determină să renunţe la a face cumpărăturile în magazinul respectiv, iar un sfert dintre ei aleg să meargă într-un magazin competitor pentru a cumpăra produsul dorit decât să stea la coadă.

Conform companiei, peste 90% dintre respondenţi au afirmat că percepţia lor asupra unui brand e influenţată de disponibilitatea unor modalităţi rapide de plată şi de timpul de aşteptare în magazin pentru plata produsului.

Există respondenţi care optează pentru plata cash: 59% preferă plata în numerar din motive de siguranţă a tranzacţiilor, iar 40% consideră că îşi pot administra mai bine finanţele proprii.

Potrivit studiului, unu din cinci consumatori europeni spun că de cele mai multe ori cumpără online un produs după ce l-au observat şi studiat cu atenţie într-un magazin clasic.

Studiul Epson arată că 38% dintre cumpărăturile făcute în Europa sunt online. Aproape 90% dintre cumpărătorii online spun că apelează la această modalitate pentru că găsesc produsele la un preţ mai bun.

Cu toate acestea, modalitatea principală de a face cumpărături în Europa este cea clasică, în magazine, 62% dintre tranzacţii desfăşurându-se în acest fel.

Conform studiului realizat de Epson, 72% dintre cumpărătorii europeni consideră importante ofertele personalizate şi stimulentele oferite de branduri, iar 64% spun că acestea cresc loialitatea faţă de brand.

Epson produce de la imprimante cu jet de cerneală şi sisteme de imprimare, proiectoare 3LCD şi roboţi industriali până la senzori şi alte micro-dispozitive.

Epson Europe B.V., cu sediul la Amsterdam, este sediul central regional al grupului pentru Europa, Orientul Mijlociu, Rusia şi Africa.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
digi.ro
aages.ro
danescu.ro
librarie.net
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

19 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9769
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7110
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3354
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9529
Gram de aur (XAU)Gram de aur399.1947

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
petreceriperfecte.ro
targuldeturism.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb