Jumătate dintre respondenţii din mediul urban îşi doresc ca instituţiile care le facilitează plata datoriilor să le ofere servicii online şi aplicaţii mobile, iar 59% dintre români işi doresc servicii transparente, arată rezultatele unei cercetări de piaţă pregătită de Kruk în România, implementată de agenţia de cercetare iSense Solutions, la sfârşitul anului trecut.
Rezultatele cercetării arată că "serviciile transparente şi uşor de accesat sunt elemente menţionate de 59%, respectiv 51% dintre respondenţii aceluiaşi studiu, ca fiind atribute importante pe care trebuie să le ofere instituţiile care facilitează plata datoriilor".
Kruk România, companie specializată în managementul integrat al creanţelor, a lansat o nouă modalitate de plată pentru clienţii care aleg să îşi plătească datoriile pe cale amiabilă. Plata online se face prin intermediul platformei www.e-kruk.ro. Astfel, accesând platforma www.e-kruk.ro şi creându-şi un cont, clienţii Kruk pot vedea stadiul dosarului aflat în administrarea Kruk România, pot alege să genereze un angajament de plată în rate avantajoase sau pot face o plată, selectând dosarul sau dosarele pentru care vor să plătească şi completând suma de plată. Odată efectuată plata, clienţii primesc pe e-mail confirmarea procesării tranzacţiei.
Kruk România este membră a Grupului Kruk şi a fost înfiinţată în anul 2007. Kruk este liderul pieţei de management al creanţelor din zona Europei Centrale. Pe piaţa din România este de asemenea unul dintre liderii de piaţă. Grupul Kruk desfăşoară operaţiuni în Polonia, Republica Cehă, Slovacia, Germania, Italia şi Spania.
1. Atât???
(mesaj trimis de anonim în data de 04.03.2020, 16:00)
+ Tribunal digital + vot net + 300 parlamentari pe net de la domiciliu + tranzacții în bitcoin.... Cum??? Covit19 rezolvă????????