STUDIU REVEAL MARKETING RESEARCH: Românii sunt tot mai preocupaţi de starea mediului înconjurător

G.B
Miscellanea / 7 septembrie 2021

Românii sunt tot mai preocupaţi de starea mediului înconjurător

8 din 10 români declară că îşi colectează gunoiul menajer selectiv.

53% dintre respondenţii cu vârsta cuprinsă între 25 şi 34 ani declară că folosesc în cea mai mare parte a timpului metode de transport ecologice.

În ceea ce priveşte partea de construcţii şi materiale de construcţie, la achizitionare contează în proportie de 51% atributul "prietenos cu mediul înconjurător".

În contextul actual al schimbărilor climatice, acţiunile concrete în vederea combaterii acestora devin tot mai necesare. Aşa se explică faptul că românii se arată dornici să colecteze gunoiul menajer selectiv (56%), indică studiul derulat recent de către Reveal Marketing Research, conform unui comunicat remis redacţiei.

Cine sunt românii care colectează gunoiul menajer selectiv?

Dintre românii care colectează gunoiul menajer selectiv se evidenţiază într-o pondere mai mare respondenţii peste 55 de ani (60%) şi tinerii cu vârsta cuprinsă între 25 şi 34 de ani (76%) care declară că selectează deşeurile în cea mai mare măsură.

Femeile (55%), comparativ cu segmentul barbaţilor (58%), reciclează mai puţin. Pe de alta parte, 25% dintre respondenţi declară că obişnuiesc să colecteze selectiv gunoiul menar, dar nu mereu.

Comportamentul consumatorului român

Intrebaţi fiind cu care din următoarele variante rezonează cel mai mult, românii au răspuns că aleg mai degrabă produse din categoria eco în proproţie de 17%. Respondenţii care se orientează către produse eco sunt în special bărbaţii care declară că au construit o casă în ultimii doi ani sau sunt în proces de construire a unei case (20%).

Pentru 37% dintre cei care sunt în proces de construire a unei case, ideal înseamnă sănătos şi sustenabil (37%). Astfel, pentru 26% dintre respondenţi, BCA-ul constituie materialul principal de zidărie din punctul de vedere al sustenabilităţii.

De asemenea, românii declară că optează şi pentru produse cu tradiţie pe piaţă (16%), produse cunoscute (13%) şi produse inovatoare (13%). Produsele cu tradiţie pe piaţă sunt alese într-o pondere mai mare de respodenţii cu vârsta de peste 55 de ani (20%).

Transportul sustenabil

Din totalul eşantionului, 49% dintre respondenţi afirmă că folosesc în cea mai mare parte a timpului metode de transport ecologice. Se observă un procent usor mai mare în rândul respondenţilor care au construit în ultimii doi ani o casă sau care sunt în proces de construire a unei case (54%), dar şi în rândul respondenţilor cu vârsta cuprinsă între 25 şi 34 de ani (53%).

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
digi.ro
aages.ro
danescu.ro
librarie.net
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

19 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9769
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7110
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3354
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9529
Gram de aur (XAU)Gram de aur399.1947

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
petreceriperfecte.ro
targuldeturism.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb