Consiliul de administraţie al Companiei ("Consiliul") anunţă debutul unei noi sesiuni ample de testare plătită a produsului SulNOxEco Fuel Conditioner de către o mare companie feroviară internaţională care consumă aproximativ 10.000 de tone de motorină pe an, conform unui comunicat remis redacţiei.
Grupul GRAMPET ("GRAMPET") este format din 18 firme grupate pe domenii de activitate: operatori de transport feroviar care acoperă servicii de marfă, logistică, construcţii, reparaţii şi întreţinere material rulant şi servicii IT. Anual, GRAMPET transportă aproximativ 22 de milioane de tone de marfă, 20% la nivel internaţional, cu ajutorul unei flote de 20.000 de vagoane şi 400 de locomotive şi companii de transport feroviar de marfă ce operează în Austria, Bulgaria, Croaţia, Germania, Grecia, Ungaria, Republica Moldova, România, Serbia şi Slovacia.
GRAMPET evaluează deja SulNOxEco Fuel Conditioner pe 3 locomotive din România care consumă aproximativ 40.000 de litri de combustibil pe lună, urmărind să extindă utilizarea SulNOx la toate locomotivele din flotă.
Sorin Chinde, Vice Preşedintele diviziei Transporturi din cadrul Grupului GRAMPET, spune: "Chiar dacă transportul pe calea ferată este deja mult mai prietenos cu mediul decât alte moduri de transport, iar noi încurajăm în mod activ revenirea la o utilizare mai amplă a căilor ferate, Grupul GRAMPET încurajează prin programe susţinute de optimizare continuă şi alte iniţiative de sustenabilitate. Suntem încântaţi să testăm produsul SulNOx, care ar putea deschide calea pentru o reducere rapidă şi semnificativă a emisiilor flotei noastre".
Ben Richardson, CEO SulNOx, adaugă: "Suntem foarte încântaţi să colaborăm cu GRAMPET şi să îi ajutăm să-şi aprofundeze priorităţile de sustenabilitate. Un tren de marfă va consuma aproximativ 8 litri de motorină pe kilometru parcurs faţă de un autoturism care consumă aproximativ 0,06 litri, ceea ce reprezintă o oportunitate semnificativă pentru SulNOx de a deveni o soluţie nouă de transport la nivel global", se mai arată în comunicat.