SUPLIMENT PURCARI Strategia de creştere a grupului Purcari se axează pe dezvoltarea organică

Andrei Iacomi
Ziarul BURSA #Piaţa de Capital / 9 martie 2020

Strategia de creştere a grupului Purcari se axează pe dezvoltarea organică

Listarea la Bursa de Valori Bucureşti a reprezentat un pas asumat şi necesar pentru ca Purcari Wineries să devină liderul producătorilor de vinuri din Europa Centrală şi de Est, ne-a spus Victor Bostan, fondator şi director general al companiei, care a avut amabilitatea să ofere un interviu Ziarului BURSA despre tendinţele pieţei vinului, comportamentul consumatorilor şi perspectivele organizaţiei pe care o conduce.

Strategia de creştere a grupului se axează, în primul rând, pe dezvoltarea organică, dar se fac eforturi constante şi în direcţia creşterii pe bază de noi achiziţii, spune domnul Bostan, adăugând că, în opinia sa şi a echipei Purcari, întreaga regiune în care ne aflăm oferă oportunităţi excelente de dezvoltare pentru producătorul de vinuri.

"Asistăm la o tendinţă clară de premiumizare în rândul consumatorilor din România, la nivelul tuturor produselor", a subliniat Victor Bostan, precizând: "Purcari a lărgit arealul inves­tiţional pentru jucătorii din piaţa româ­nească de capital, care au mai multe oportunităţi de investiţii, precum şi o expunere unică la industria vinului. De asemenea, am obţinut acces la capital şi o vizibilitate mai mare a companiei pentru a accelera astfel creşterea şi evoluţia Grupului nostru. Listarea la bursă reprezintă un test de maturitate pentru orice companie care intenţioneaza să intre în piaţa de capital, un test pe care Purcari l-a trecut cu brio".

România este cea mai importantă piaţă pe care activează producătorul de vinuri, reprezentând circa 40% din vânzări, conform domnului Bostan: "România şi Moldova sunt pieţele noastre interne, platformele noastre de expansiune în Europa Centrală şi de Est, precum şi pe întregul glob. Piaţa din România are un potenţial enorm, fiind în proces de maturizare şi de autoeducare, din perspectiva consumului de vin. Conform Statista, chiar dacă consumul de vin îmbuteliat în Româ­nia se află în creştere, este încă relativ redus pe cap de locuitor, fiind în 2018 de cca. 27 litri anual, în comparaţie cu Germania, ţara berii, - 36,5 litri sau Franţa - 45,1 litri".

Reprezenatntul Purcari este de părere că un alt motor de dezvoltare al pieţei este schimbarea preferinţelor consumatorilor, ce optează tot mai mult pentru vinul de calitate în detrimentul vinului de casă sau al berii.

Comanda carte
danescu.ro
boromir.ro
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
domeniileostrov.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

18 Dec. 2024
Euro (EUR)Euro4.9755
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7397
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3041
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină6.0232
Gram de aur (XAU)Gram de aur403.6495

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
petreceriperfecte.ro
novaplus.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb