SUPLIMENT VOIAJOR Interesul românilor pentru destinaţii tot mai îndepărtate, în creştere

Ziarul BURSA #Companii #Turism / 15 februarie

Interesul românilor pentru destinaţii tot mai îndepărtate, în creştere

(Interviu cu Ana Maria Gherasim, sales manager Eturia)

În ultimul timp se observă o creştere a interesului românilor pentru destinaţii tot mai îndepartate şi o dorinţă tot mai mare de a călătorii în circuite cu tour leader, mult mai complexe, cu o durată de minim 15 zile, în schimbul sejururilor simple de plajă, consideră Ana Maria Gherasim, sales manager Eturia. Ca top destinaţii, aceasta ne-a enumerat, într-un interviu, Thailanda, Indonezia şi Singapore, Mauritius, Maldive şi Seychelles, Japonia, Finlanda, Portugalia, Cuba şi Republica Dominicana, Peru, Vietnam şi Cambodgia.

Reporter: Cum aţi perceput anul 2023, cu toate provocările sale?

Ana Maria Gherasim: Anul 2023 a fost unul foarte diferit şi provocator pentru industria turismului, un an care a creat contextul dinamizării pieţeii, prin schimbări de strategie, explorarea de noi pieţe şi navigarea prin situaţii de criză, cum sunt cele conturate de conflictele din Ucraina şi Israel. În functie de capacitatea fiecărui operator de a traversa aceste perioade se poate evalua anul 2023 ca fiind unul de succes sau nu. În ceea ce priveşte experienţa Eturia, 2023 a fost un an bun, în care am descoperit români dornici să exploreze tot mai multe destinaţii exotice, altele decât cele cu care ne-am obişnuit, dar care au început să acceseze şi platformele noastre de rezevări online lansate anul trecut www.sejureuropa.ro şi www.sejurexotic.ro. Charterele au continuat şi vor continua şi în 2024, sfârşitul de an a adus acest tip de oferte de vacanţe în destinaţii precum Maldive, Kenya, Zanzibar şi bineînţeles Laponia.

Reporter: Cu ce rezultate aţi încheiat anul trecut?

Ana Maria Gherasim: Eturia şi-a creat în timp un ecosistem puternic care i-a permis să navigheze în aceste ape mai puţin prietenoase cu mediul economic şi faptul că în portofoliul său există peste 155 de destinaţii de vacanţă, 1000 de hoteluri direct contractate şi sute de parteneri locali de încredere i-a conferit un avantaj competitiv şi abilitatea de a trece peste un an dificil cu success. Am crescut cifra de afaceri a Eturia cu peste 30%, am creat noi linii de business şi am contribuit la creşterea unor destinaţii cu peste 50%.

Reporter: Ce noutăţi aţi adus în piaţă în 2023?

Ana Maria Gherasim: În contextul în care vorbeam despre ecosistemul Eturia, anul 2023 a venit cu o dinamizare a zonei de online prin proiectele www.sejurexotic.ro şi www.sejureuropa.ro, platforme care permit clientului să rezerve serviciile marca Eturia 100% online, la costuri mai mici. Mai mult, companiile din România au la dispoziţie o divizie dedicată, Eturia Corporate, menită să deservească zona de incentive şi business travel. Pe lânga aceasta, zona de B2B, dedicată agenţiilor revânzătoare, a crescut considerabil, iar divizia tech şi-a mărit portofoliul de proiecte.

Reporter: Cu ce ne veţi surprinde în acest an?

Ana Maria Gherasim: 2024 este un an dedicat creşterii proiectelor din zona online, fie că vorbim de creşterea celor existente sau de noi dezvoltări prin platforme performante şi AI.

Reporter: Cum percepeţi sezonul vacanţelor de iarnă?

Ana Maria Gherasim: Trimestrul al patrulea al anului trecut a venit cu o creştere de peste 25% a pachetelor vândute, dar şi a destinaţiilor care au lipsit din portofoliul nostru în anii anteriori, din cauze relaţionate cu pandemia, cum ar fi Indonezia şi Thailanda. Charterele au fost extrem de apreciate, fie că vorbim de magica Laponie şi vizita la Moş Crăciun sau de destinaţii exotice precum Kenya, Tanzania şi Maldive. Mauritius, Republica Dominicana şi Seychelles au fost şi ele favoritelor sărbătorilor de iarnă şi trendul continuă şi pentru începutul acestui an.

Interesul românilor pentru destinaţii tot mai îndepărtate, în creştere

Reporter: Pentru ce destinaţii aţi avut cele mai multe solicitări în perioada de vară?

Ana Maria Gherasim: Perioada estivală a venit cu o creştere substanţială a vânzarilor pe Europa, prin platforma dedicată www.sejureuropa.ro, dar bineînţeles şi pe segmentul nostru de destinaţii exotice deja consacrate de vacanţe în destinaţii exotice. Românii au ales charterele dedicate insulei Madeira, dar şi circuite sau sejururi în Andaluzia, Palma de Mallorca & Tenerife, insulele greceşti Creta, Mykonos ori Santorini, au descoperit Sardinia şi Sicilia sau ţările nordice. Vara i-a purtat pe unii dintre ei în destinaţii exotice precum Indonezia, Thailanda, Mexic, Cuba, Seychelles, Peru, Singapore sau Malaezia.

Reporter: Din ce zonă vin cele mai multe cereri de vacanţă şi pentru ce destinaţii, în general?

Ana Maria Gherasim: Observăm o creştere a interesului românilor pentru destinaţii tot mai îndepartate şi o dorinţă tot mai mare de a călătorii în circuite cu tour leader, mult mai complexe, cu o durată de minim 15 zile, în schimbul sejururilor simple de plajă. Ca top destinaţii putem enumera Thailanda, Indonezia şi Singapore, Mauritius, Maldive şi Seychelles, Japonia, Finlanda, Portugalia, Cuba şi Republica Dominicana, Peru, Vietnam şi Cambodgia.

Reporter: Ce aşteptări aveţi de la acest an?

Ana Maria Gherasim: Ne dorim o creştere semnificativă pe zona rezervarilor online şi conturarea unor produse tot mai speciale pentru clienţii exploratori. Sperăm să încheiem anul 2024 cu o creştere majoră a portofoliului de clienţi, o diversificare a produselor, un grad mai mare de tehnologizare şi un brand mai puternic, mai vizibil şi, cel mai important, un brand de încredere.

Reporter: Mulţumim!

Interesul românilor pentru destinaţii tot mai îndepărtate, în creştere

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
danescu.ro
boromir.ro
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
domeniileostrov.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

18 Dec. 2024
Euro (EUR)Euro4.9755
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7397
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3041
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină6.0232
Gram de aur (XAU)Gram de aur403.6495

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
petreceriperfecte.ro
novaplus.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb