"Tata Motors" Ltd., cel mai mare producător indian de camioane şi autobuze, vrea să dezvolte autovehicule în comun cu societatea italiană "Fiat" SpA, urmărind să-şi majoreze vânzările atât pe plan extern, cât şi intern. "Tata Motors" ar putea colabora cu "Fiat" pe segmentul maşinilor mici, pe care compania indiană vrea să le vândă începând cu anul 2008, la un preţ de minimum 2.200 de dolari.
"Tata" va cheltui 90 de miliarde de rupii (2 miliarde de dolari) până în martie 2009, ca să dezvolte produse noi şi să-şi extindă capacitatea.
Compania "Fiat" este interesată să realizeze alianţe cu "Tata" şi "Ford Motor" Co. ca să împartă cu acestea costurile de dezvoltare a componentelor şi modelelor auto, în condiţiile în care aceasta a reuşit să revină la profit în 2006, după patru ani cu pierderi. "Tata" şi "Fiat" vor să investească 40 de miliarde de rupii într-o societate mixtă care să producă autoturisme noi, motoare şi transmisii la uzina "Fiat" din Ranjangaon, vestul Indiei.