Techno Office, unul dintre principalii jucători ai pieţei locale de furnizori de soluţii complete pentru amenajarea spaţiilor de birouri, oferă câteva sfaturi utile în alegerea echipamentelor office care să transforme un birou în unul high-tech.
"Caracterul decorativ al obiectelor este în declin, acestea devenind din ce în ce mai «deştepte», la fel şi utilizatorii lor. Dacă acum 200 de ani valoarea unui scaun era desăvârşită prin sculpturi migăloase, inserţii de fildeş ori pietre rare, astăzi, valoarea şi plăcerea unui scaun vine din beneficiile reale pe care le oferă: tipurile şi gradurile de confort, durabilitatea, responsabilitatea socială şi responsabilitatea faţă de mediul etc. Iar această nouă estetică depăşeşte nivelul de percepţie al ochiului, ţine de o gândire nouă", a declarat Mircea Ilas, designerul Techno Office.
Astfel, reprezentantul companiei susţine că inteligenţa echipamentelor este astăzi mai dorită ca oricând, iar companiile se aliniază la cerinţele digitale optând pentru piese de mobiler şi accesorii special adaptate echipamentelor tehnologice. Printre acestea se numără mese pentru săli de conferinţă special concepute pentru încadrarea laptopurilor, birouri tip stand-up sau scaune prevăzute cu sisteme de sunet surround, ideale pentru eficientizarea conferinţelor video.
Potrivit Iulianei Carata, General Manager al Techno Office, cel mai atractiv aspect al unui produs este un preţ rezonabil, următorul criteriu de achiziţie fiind reprezentat de specificaţiile tehnice ale modelului ales.
"Trebuie să reflectăm mai atent asupra preţurilor pentru a înţelege calităţile la care renunţăm alegând un produs mai ieftin, iar inteligenţa investită în acest proces va rezulta în selectarea unor produse corecte din punct de vedere ale raportului calitate-preţ", a continuat Iuliana Carata.
Nu în ultimul rând, reprezentanţii companiei afirmă că fiecare produs ales trebuie să corespundă nu doar nevoilor utilizatorilor, ci şi culturii organizaţionale a companiei. Astfel, orice amenajare interioară trebuie să ţină cont de diferenţele fizice şi culturale ale angajaţilor, precum şi de universul cultural promovat de organizaţia respectivă.