Piaţa accesoriilor care însoţesc telefoanele inteligente creşte de la un an la altul. Cea mai nouă serie de ceasuri inteligente Samsung, care revine la un sistem de operare dezvoltat de Google, a ajutat compania coreeană să se apropie de Apple. Piaţa smartwatch-urilor a continuat să crească şi în al treilea trimestru al anului, conform Counterpoint Research, de data aceasta cu 16%. Cele mai notabile evenimente ale ultimului trimestru sunt creşterea Samsung în paralel cu scăderea Apple, ceea ce a dus la micşorarea distanţei dintre cele două companii pe această piaţă.
Samsung a crescut cu 17%, creştere care este pusă de specialişti pe seama performanţei peste aşteptări a seriei Galaxy Watch 4, care a marcat revenirea Samsung la WearOS, sistemul de operare dezvoltat de Google. Cota de piaţă a Samsung a ajuns la 14%. În acelaşi timp, cota de piaţă a Apple a scăzut cu 10% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Apple deţine acum 22% din piaţă. Ceilalţi producători de top, Amazfit, Imoo, Huawei şi Garmin, au cote de piaţă de la 6% în jos. Huawei a scăzut de la 14%, în urmă cu un an, la 5% acum din cauza restricţiilor economice impuse de SUA.