Delphi Corp. (PINKSHEETS: DPHIQ), unul dintre cei mai importanţi furnizori de sisteme auto avansate la nivel mondial, are o poziţie solidă pentru a-i putea ajuta pe constructorii de autovehicule să-şi transforme viziunile în realitate. Aceste viziuni includ autovehicule de top, lideri prin siguranţă, autovehicule ecologice şi care fac parte din reţele personale şi de business, anunţă un comunicat al companiei.
De la cele mai noi sisteme electronice şi de siguranţă până la arhitecturi electrice sau electronice inteligente şi de la tehnologii de transmisie ecologice până la sisteme termice avansate, portofoliul de soluţii de înaltă tehnologie oferit de compania Delphi cuprinde aproape toate domeniile ingineriei auto avansate.
Ron Pirtle, preşedintele Delphi pentru Europa, Orientul Mijlociu şi Africa, declară: "Delphi se angajează să furnizeze tehnologii inovatoare consumatorilor şi să ofere clienţilor noştri un avantaj competitiv. Anticipăm o creştere semnificativă, în cele trei tendinţe majore de marketing - pe care le-am denumit Sigur, Ecologic si Conectat - în fiecare colţ al lumii. În general toate pieţele de automobile arată un interes crescut pentru îmbunătăţirea siguranţei unui vehicul, pentru produsele ce respectă mediul şi pentru tehnologiile care menţin pasagerii conectaţi la evenimente permanent."
Printre tehnologiile inovatoare Delphi ale noilor modele expuse la Salonul Auto de la Paris se numără:
• Un nou tip de fir auto ultrarezistent cu izolaţie mult mai uşoară şi mai subţire decât în cazul firului tradiţional, firul extrem de subtire fără halogen în compoziţie produs de către Delphi va fi lansat în Europa la începutul anului 2009. Firul fără halogen, un produs reciclabil şi ecologic, nu conţine halogeni periculoşi şi asigură o excelentă rezistenţă la fisurare, aproape dublă faţă de cea a firului obişnuit având rezistenţă deosebită la abraziune. Utilizarea unui astfel de fir duce, de asemenea, la reducerea dimensiunii şi greutăţii cablajului care, la rândul său, are drept rezultat diminuarea consumului de combustibil şi a emisiilor de CO2 produse de autovehicul.
• Sistemul de injecţie Diesel Multec Common Rail (CR) de la Delphi este utilizat pe o scară largă în industrie. Este un sistem servo-hidraulic foarte valoros şi rentabil din punct de vedere al costurilor, ce nu este doar performant ci şi simplu şi compact. În plus, sistemul de injecţie Multec CR de la Delphi este foarte uşor ambalat, având nevoie de mai puţin spatţu decât sistemele concurente. Mulţi dintre constructorii auto de vârf la nivel mondial au ales acest sistem Delphi; acesta echipează acum noua Dacia Logan, Dacia Sandero, Renault Kangoo si Renault Megane III.
• Tehnologia brevetată de la Delphi, Fuba ScanDiv IC - ce echipează noul Porsche 911 defineşte viitorul tehnologiilor "Antenna Diversity". Beneficiind de mai mult de 20 ani de experienţă în dezvoltarea sistemelor ultra-performante cu antene multiple, tehnologia ScanDiv IC de la Delphi confera maximum de flexibilitate şi valoare sistemului. Flexibilitatea integrată conferă funcţionalitate optimă a sistemelor RDS (Sistem de date radio) şi TMC (Canal pentru mesajele din trafic).
• Sistemul de receptie TV Delphi Fuba echipează noua Serie 7 de la BMW şi Porsche 911 şi utilizează numeroase antene integrate în geamurile autovehiculului sau în structura caroseriei şi ScanDiv, tehnologia de scanare diversificată, pentru a asigura recepţia TV color în autovehicule, oriunde în lume. Tehnologia brevetată ScanDiv selectează automat cel mai bun semnal audio şi video de la cele patru antene pentru a oferi pasagerilor calitate TV ca acasă.
• Delphi oferă sisteme de climatizare ce asigură performanţe auto îmbunătăţite, durabilitate, confort şi eficienţă, reprezentând, în acelaşi timp, cea mai rezonabilă soluţie din punct de vedere al costurilor. Furnizor de sisteme de climatizare pentru toate modelele Ferrari înca din 1993 - Delphi asigura noului Ferrari California un sistem de climatizare complet. Printre modelele recente expuse la Paris ce includ sistemul de incălzire, ventilaţie şi aer condiţionat de la Delphi se numără şi Opel Insignia şi Renault Laguna Coupé.
• Asigurând un consum redus de carburant şi o direcţionare precisă şi previzibilă cu un efort redus din partea conducătorului auto, servodirecţia electrică (EPS) este una dintre dotările cele mai apreciate de către clienţi. Conducătorii auto beneficiază de servodirecţia EPS de la Delphi prin manevra de menţinere a direcţiei de deplasare şi de reîntoarcere activă la direcţia de deplasare, acţiuni ce necesită mai puţin efort din partea conducătorului auto. Amortizoarele active sunt proiectate încât să asigure o traiectorie mai precisă şi mai previzibilă. Alte beneficii sunt masa şi tendinţa de supravirare redusă, alături de o stabilitate şi siguranţă sporită a autovehiculului. Sistemul EPS de la Delphi echipează noile modele Alfa Romeo Mito, Fiat 500 Abarth şi Ford Ka.