"TELEMEDIA CONSULT": Serviciul de marketing prin SMS, cel mai căutat în acest an

Cosmina Capalău
Ziarul BURSA #Companii #Telecomunicaţii / 29 martie 2010

Cheltuielile pe care le implică serviciul de marketing prin SMS sunt mai reduse decât cele cu alte tehnici de marketing, motiv pentru care creşterea acestuia în 2009 a fost semnificativă. Pornind de la rezultatele înregistrate de acest serviciu anul trecut, specialiştii în domeniu se aşteaptă ca, în 2010, marketingul prin SMS să fie cea mai căutată tehnică.

"Privind rezultatele anului precedent, estimez pentru 2010 creşteri semnificative, poate de 10 ori mai mari decât în anii anteriori, având în vedere că piaţa începe să se dezgheţe şi nu mai este atât de reticentă la nou", ne-a declarat Victoria Anghel, Marketing Manager "Telemedia Consult", companie de consultanţă şi servicii de telecomunicaţii.

Anul trecut, deşi multe firme au redus bugetele alocate marketingului, cel prin SMS, fiind mai puţin costisitor, nu a avut de suferit în această privinţă: "Orice firmă doreşte să-şi facă reclamă pe bani mai puţini, iar când rata campaniilor de SMS marketing este foarte bună, returul putând ajunge până la de 20 de ori suma investită, acest pas merită făcut", explică Victoria Anghel. De asemenea, domnia sa remarcă faptul că piaţa de profil a evoluat rapid, marketingul prin SMS făcându-şi loc în strategia de ansamblu, înlocuind din tacticile tradiţionale.

Potrivit doamnei Anghel, în ultimii doi ani, companiile au investit tot mai mult în promoţii prin SMS marketing, alăturând acestora website-uri dedicate: "55% dintre campanii au fost însoţite de acest gen de site-uri, în care activitatea consumatorului nu se rezumă doar la înscrierea în promoţie, existând diverse modalităţi de implicare cât mai mare a acestuia, prin jocuri, licitaţii etc", explică reprezentanta "Telemedia Consult". În plus, interesul pentru reducerea costurilor a determinat unele branduri să utilizeze doar canalul SMS pentru înscrierea în promoţie, evitând tipărirea de coduri unice pe produse.

"La fel s-a întâmplat şi cu plata serviciilor şi produselor cu ajutorul SMS-ului. Din această perspectivă putem spune că s-au înregistrat creşteri considerabile şi oamenii au început să creadă din ce în ce mai mult în aceste servicii", explică Victoria Anghel.

Pe lângă avantajul conferit de costurile mai reduse comparativ cu alte tactici de marketing tradiţional, serviciul prin SMS este rapid, simplu, mesajele pot fi personalizate, ajungând direct la ţintă. "Informaţia cu certitudine nu trece neobservată, cum se întâmplă în cazul "flyerelor", pliantelor sau broşurile care, de cele mai multe ori, sunt aruncate la coşul de gunoi", susţine doamna Anghel. La capitolul "dezavantaje", reprezentanta "Telemedia Consult" scoate în evidenţă faptul că unii consideră marketingul prin SMS ca fiind mult prea personal din cauză că ele pot fi nominale şi, totodată, per­sonalizate.

Cifră de afaceri de 3 milioane euro

"Telemedia Consult" are o vechime de şapte ani în domeniul de servicii de telecomunicaţii şi consultanţă, ajungând, în prezent, la o cotă de piaţă de 10-15%. Anul trecut, cifra de afaceri a firmei a depăşit 3 milioane euro, din care profitul a fost mai mare de 200.000 euro.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
digi.ro
aages.ro
danescu.ro
librarie.net
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

18 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9764
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7176
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3172
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9544
Gram de aur (XAU)Gram de aur393.2836

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
petreceriperfecte.ro
targuldeturism.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb