"Tempo Advertising" a obţinut aurul în categoria Outdoor la cea de-a 5-a ediţie a Festivalului Internaţional de Publicitate Golden Hammer din Lituania. Lucrarea premiată se numeşte "Wire Free Zone" şi a fost realizată pentru clientul Orange România la sfîrşitul anului 2003. Este cea de-a doua distincţie obţinută de Wire Free Zone, după ce tot anul acesta lucrarea a fost premiată la Ad'Or, categoria "Innovative Media".
"Wire Free Zone" reprezintă un ghem de cabluri prinse cu banderole de hîrtie pe care este inscripţionat sloganul "Net is in the air" şi a fost folosit pentru a delimita zona dedicată conectării la internet fără fir, pe bază de cartelă specială, aflată în incinta hotelului Sofitel. Sloganul parafrazează celebrul refren "Love is in the air", plecînd de la ideea că internetul ajută oamenii să rămînă în contact cu cei dragi, oriunde s-ar afla, chiar şi într-o cameră de hotel impersonală, departe de cei dragi.
Ediţia din 2004 a festivalului Golden Hammer a adunat un număr de 114 agenţii de publicitate din 18 ţări - Lituania, Estonia, Lituania, Rusia, Polonia, Ucraina, România, Bielorusia, Cehia, Grecia, Slovacia, Slovenia, Ungaria, Spania, Italia, Danemarca, Suedia şi Finlanda.
Categoriile cele mai aglomerate din punct de vedere al numărului de înscrieri au fost Print Ads - 181 lucrări înscrise, TV ads - 143, Outdoor Ads - 85, Media Category - 84 lucrări.
Golden Hammer, organizat de Latvian Advertising Association, este cea mai mare competiţie de specialitate din zona ţărilor baltice. Festivalul a fost organizat pentru prima oară în 1994 ca un festival naţional de publicitate şi a fost extins la nivel regional. Festivalul recunoaşte şi premiază lucrări publicitare din toată lumea pe baza a două criterii: originalitatea ideii creative şi calitatea execuţiei.
•
Tempo Advertising este cea mai mare agenţie independentă de publicitate din România, desemnată 2 ani la rînd cea mai creativă agenţie, conform AdMarket Research şi cîştigînd de două ori distincţia de "cea mai creativă agenţie a anului". Înfiinţată în anul 1996, agenţia a primit de-a lungul timpului peste 40 de trofee naţionale şi internaţionale. În 2002, Tempo Advertising a fost cuprinsă în The Gunn Report, alături de cîştigătorii de la Cannes, Eurobest, Clio, New York Festivals, Art Directors Club and Campaign Awards.