Începând cu luna august, TEMPO derulează o nouă campanie pentru brandul Skol.
Sub sloganul "Skol îl răsplăteşte pe cel care gândeşte", Skol dezvoltă o campanie promoţională de tip "instant win" odată cu reintroducerea pe piaţă a sticlei speciale de 2,5 L. Conceptul creativ a urmărit o continuare a campaniei "Încă un rând, încă un gând", plecând de la ideea că "a fi înseamnă a gândi", activitate uşor de făcut alături de prieteni şi Skol.
Până pe 31 octombrie, toţi cei care vor savura berea Skol vor putea câştiga premii instant constând în bani sau doze de bere. Promoţia oferă 10 premii a câte 10.000 $, unul dintre ele fiind deja câştigat de către un gânditor din Maramureş. Spotul Gânditorii, imagini de la filmare, precum şi detalii despre promoţie se găsesc pe site-ul www.skolbeer.ro.
Skol, "Today"s Best" şi lider al categoriei "Focus" pe AdForum
Site-ul AdForum, un reper în publicitatea mondială, a ales noul spot Skol - Gânditorii, realizat de TEMPO, "Today"s Best" pe data de 7 septembrie. Alături de "Gânditori" la secţiunea "Today"s Best" s-a aflat o realizare a agenţiei internaţionale Weiden + Kennedy SUA, "Continuing the conversation", pentru Nike Women.
În această săptămână, TEMPO şi Skol sunt din nou pe prima pagină AdForum, spotul "Gânditorii" fiind prima reclamă din categoria săptămânală "Focus". www.adforum.ro
Tema acestei săptămâni o reprezintă femeile, "de la blondele de pe plajă, până la mamele singure" şi alături de spotul Skol, realizat de TEMPO, se află realizări ale agenţiilor Ogilvy & Mather Chicago, Bob Helsinki (Finlanda), Madre (Argentina) şi The Richards Group (SUA). "Credem că este o reclamă bine făcută şi foarte amuzantă, aşa că am decis că merită să fie pe prima pagină", au declarat editorii AdForum pentru TEMPO.