Notino anunţă colaborarea cu Theo Rose ca prim ambasador al brandului în România. Asocierea pe termen lung consolidează poziţia Notino ca partener de încredere în industria beauty pentru toţi clienţii din România. În acelaşi timp, Notino promovează noua promisiunea de brand - Today is Yours. Feel Good, aceea de a îmbunătăţi şi a redefini experienţa de e-shopping atât în aplicaţie, cât şi în magazinul online, prin intermediul unor noi tehnologii inovatoare, conform unui comunicat transmis redacţiei.
Potrivit comunicatului, Theo Rose, cunoscuta cântăreaţă, prezentatoare TV, actriţă, mamă şi creatoare de conţinut cu o prezenţă de impact în social media, este o inspiraţie pentru diferite generaţii, începând de la Gen Z, la mileniali şi Gen X. Cu versatilitatea şi autenticitatea ei specifice, Theo Rose îşi va uni forţele cu Notino pentru a încuraja atât clienţii brandului şi propriii fani să se simtă bine cu ei înşişi şi să exploreze diferite stiluri de beauty. Alături de Theo Rose, Notino îşi mai propune să aducă aproape de utilizatori tehnologiile încorporate de brand.
"Prin această campanie, dorim să arătăm că Notino nu este un eshop clasic, ci o sursă de inspiraţie în materie de frumuseţe şi wellbeing, unde cumpărăturile devin o experienţă unică. Aplicaţia noastră oferă diferite programe precum analiza pielii sau alegerea nuanţelor de machiaj potrivit şi face procesul de e-shopping mai distractiv. Intern, numim acest procedeu "magia tehnologiei", un mod plăcut şi interactiv care îţi aduce sentimentul de "feel good" atunci când îţi alegi şi îţi achiziţionezi produsele. Theo Rose a fost o alegere clară pentru rolul de ambasador de brand, ea însăşi aducând acest sentiment de "feel good", a declarat Martina Juraòova, Head of Brand Management la Notino.
Noua poziţionare Today is Yours. Feel Good. simplifică modul în care clienţii navighează lumea online a produselor de beauty, celebrând individualitatea şi încurajând clienţii să se simtă bine în pielea lor, cu rutinele şi preferinţele specifice. Notino redefineşte experienţa cumpărăturilor online cu ajutorul "magiei tehnologiei" care personalizează fiecare customer journey din site sau aplicaţie, se menţionează în comunicat.
"Parteneriatul cu un brand care se potriveşte stilului meu de viaţă a fost o alegere perfectă. Cred cu adevărat în Notino şi în ceea ce reprezintă brandul. Pentru mine, "Feel Good" înseamnă încredere şi bucurie. Este sentimentul de confort pe care îl am atunci când urc pe scenă în faţa a mii de fani, când petrec timp alături de cei dragi sau când dansez liberă. A te simţi bine înseamnă să te accepţi aşa cum eşti şi să găseşti fericirea în lucrurile mărunte. Notino înţelege acest lucru perfect - este locul unde găsesc tot ce am nevoie pentru a mă simţi extraordinar atât pe interior, cât şi la exterior. Apreciez angajamentul lor faţă de calitate şi diversitatea produselor", a declarat Theo Rose.
În calitate de ambasador Notino în România, Theo Rose va juca un rol esenţial în viitoarele campanii ale brandului, prezentând cele mai noi produse şi tendinţe disponibile pe platforma retailerului. Clienţii Notino şi fanii artistei vor putea descoperi aplicaţii software, tutoriale, recenzii de produse incluse în rutina sa de beauty, inclusiv campanii pe social media, OOH, proiecte media de lifestyle şi reclame TV, se precizează în comunicat.