Acţionarii TinaR SA au decis recent atragerea unor investitori financiari în capitalul social al societăţii, printr-o majorare de capital social în suma de 3 milioane EUR pentru o poziţie minoritară de 49%. Această tranzacţie evaluează TinaR la 6.1 milioane EUR.
Cel mai important acţionar nou atras este fondul olandez de investiţii Middle Europe Opportunity Fund II N.V. administrat de Middle Europe Investment. Aceasta este o companie olandeză independentă de administrare a investiţiilor cu o experienţă de peste 15 ani în gestionarea fondurilor listate, a investiţiilor în real estate, corporate finance şi proiecte de "private equity". Activitatea sa este orientată în principal pe Europa Centrala şi de Est, regiune în care îşi manifestă expertiza şi autoritatea în domeniu.
Planurile TinaR vizează deschiderea a 30 de magazine, consolidând astfel poziţia de lider in domeniul comerţului cu îmbrăcăminte de dama din România pentru segmentul de vârsta 20 - 30 ani.
Rares Jianu (35) si Iulia Sevastina Stoica (34) - acţionarii fondatori ai brandului TinaR, care au creat acest business de la zero încă din timpul facultăţii - păstrează controlul printr-un holding care deţine 51% din TinaR SA.
Fondatorii brandului TinaR au fost asistaţi de casa de avocatură Ţuca, Zbârcea & Asociaţii şi de casa de brokeraj HTI Valori Mobiliare.
"Această infuzie de capital ne va ajuta să creştem accelerat în următorii 3 ani până la masa critică necesară unei listări de succes printr-o oferta publică la Bursă." - declară Rareş Jianu, directorul general al companiei.
"TinaR îşi reprezintă cu succes clienţii, persoane inteligente, tinere şi hotărâte, oferind o expunere favorabilă pieţei de retail vestimentar. Middle Europe Investments crede în viitorul dinamic al companiei şi se angajează să contribuie, alături de parteneri, la creşterea acesteia. Astfel, clienţii TinaR vor beneficia de o valoare adăugată mai mare prin produsele de înaltă calitate şi preţurile competitive. În plus, tot ei vor fi principalii beneficiari ai angajamentului nostru şi în ceea ce priveşte expansiunea reţelei, dezvoltarea de noi soluţii de servicii clienţi şi lărgirea gamei de produse" - declară domnul Peter H.M. Winkelman, managing partner al MEI.