Anul 2007 a însemnat pentru retailerul de îmbrăcăminte TinaR consolidarea poziţiei pe piaţă, împreună cu dezvoltarea reţelei de magazine şi iniţierea de proiecte de fidelizare ce vin în întâmpinarea clienţilor săi. Astfel, profitul brut a crescut de peste trei ori faţă de anul anterior, ajungând la 600 000 euro, în timp ce veniturile generate s-au ridicat la 5 milioane euro, în creştere cu 25% faţă de 2006. Tot în 2007, investiţiile efectuate în special în creşterea numărului de magazine au totalizat aproximativ 500.000 euro.
Anul 2008 însă se anunţă a fi unul foarte important pentru dezvoltarea afacerii TinaR, estimându-se o cifră de afaceri de peste 7 milioane euro. < Aşa cum am făcut încă de la început, tot profitul este reinvestit. Vom deschide 10 magazine noi în Bucureşti şi municipii, având un buget de investiţii de peste 1 milion euro. Pe lista noilor locaţii figurează oraşe precum Arad, Brăila, Suceava, Oradea, Piteşti >, ne-a declarat Rareş Jianu, director general TinaR. Pentru 2009, TinaR are în plan 20 noi magazine, iar pentru 2010 un număr de 25 magazine în oraşele cu bazin demografic de peste 80.000 locuitori. Magazinele vor fi situate în special în Mall-uri şi galerii comerciale, având deja două formate de 100 mp şi 200 mp. De asemenea, există în proiect lansarea în 2009 a unui nou concept de 1000 mp - TinaR Store.
TinaR, un business privat început în 1994, este una dintre cele mai mari reţele de magazine de îmbrăcăminte din România cu capital autohton.