TNS CSOP: "Doar 11% dintre consumatorii de cafea, interesaţi să cumpere un expresor cu capsule"

F.A.
Companii / 15 noiembrie 2013

Oferta de expresoare de cafea cu capsule în România s-a dezvoltat în ultimii ani, dar doar 11% dintre consumatorii de cafea sunt interesaţi de achiziţionarea unui astfel de aparat, conform unui sondaj realizat de TNS CSOP în perioada august-septembrie 2013.

În prezent, 3 din 4 români consumă cafea ambalată, în principal cafea măcinată, preparată la ibric, se arată într-un comunicat remis redacţiei.

"Consumatorii de cafea preferă să îşi înceapă ziua cu o cafea măcinată servită acasă, înainte de a pleca la serviciu/ la şcoală, după care aproape jumătate dintre ei preferă un < boost > de energie constând într-o cafea, cel mai adesea măcinată, servită la locul de muncă/ la şcoală", potrivit sursei citate.

TNS CSOP precizează că pentru o mai bună înţelegere a comportamentului de consum, consumatorii au fost segmentaţi în consumatori "heavy" şi consumatori "medium/ light" .

Consumatorii "heavy" reprezintă 90% din consumatorii de cafea, preferând cafeaua turcească, preparată la ibric, cu care îşi încep ziua - acasă sau la serviciu. Manifestă o puternică loialitate faţă de marca preferată. Pe de altă parte, consumatorii "medium/ light" sunt mai "vulnerabili" atunci când nu găsesc marca preferată în magazin, orientându-se către mărcile disponibile, conform sondajului.

În ceea ce priveşte expresoarele, circa 7% din totalul consumatorilor de cafea intervievaţi au declarat că deţin astfel de aparate, toţi fiind consumatori "heavy", lucru ce ilustrează că, deşi sunt conservatori în ceea ce priveşte marca preferată, sunt deschişi la adoptarea unor noi soluţii de preparare a popularei băuturi, se mai arată în comunicat.

Există un segment de 11% dintre consumatorii de cafea, care manifestă interes pentru a achiziţiona un expresor cu capsule, în principal pentru o preparare mai rapidă a cafelei. Consumatorii de cafea care declară că intenţionează să achiziţioneze un expresor cu capsule preferă în proporţie mai mare sortimente de cafea precum espresso sau cafea 3 în 1.

Ca bariere pentru achiziţia unui expresor cu capsule, consumatorii menţionează în primul rând costul ridicat al aparatelor de acest tip, vorbind însă într-o proporţie mult mai mică despre costul capsulelor, arată sondajul citat. De asemenea, cei care nu intenţionează să achiziţioneze un expresor cu capsule invocă, în afară de preţ, temerea că metoda aceasta de preparare ar putea altera gustul cafelei, acesta fiind diferit de gustul cafelei preparate tradiţional.

Sondajul a fost realizat în perioada iunie-iulie 2013 la nivel naţional, în rândul populaţiei de peste 18 ani din România, folosind un eşantion de 1125 persoane.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
danescu.ro
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

16 Aug. 2024
Euro (EUR)Euro4.9754
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.5278
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.2123
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.8414
Gram de aur (XAU)Gram de aur358.6134

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
hipo.ro
hipo.ro
energyexpo.ro
roenergy.eu
rommedica.ro
prow.ro
aiiro.ro
oaer.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb