Casa de software "TotalSoft" a realizat, în anul fiscal 2005, o cifră de afaceri de 7 milioane de euro, înregistrînd o creştere de 35% faţă de anul precedent. Veniturile provin din trei direcţii majore de business. Cea mai importantă direcţie o reprezintă vînzarea ERP-ului Charisma Enterprise atît către firme private, cît şi către instituţii publice, acest produs înregistrînd o cifră de afaceri de peste 4 milioa-ne de euro, ceea ce reprezintă peste 50% din cifra de afaceri a TotalSoft.
O a doua direcţie o constituie vînzarea de software customizat pentru pieţele românească şi exter-nă, cele mai notabile în această categorie fiind proiectele din zona medicală desfăşurate în ţări din Europa de Est şi cele din zona de eProcurement pentru piaţa germană.
A treia direcţie o constituie cea de Project Management, suita de produse Primavera din această categorie înregistrînd o dominaţie netă a pieţei de profil din România. Astfel, anul 2005 a adus dublarea cifrei de afaceri pentru produsul de project management Primavera prin încheierea, de-a lungul anului, a 100 de contracte noi. Pentru utilizarea acestui produs TotalSoft a format şi atestat internaţional peste 250 de cursanţi, anul 2005 fiind primul an în care nu a existat nici o săptămînă de pauză în programul de cursuri.
Anul 2005 are pentru TotalSoft o semnificaţie deosebită deoarece a fost anul în care produsul Charisma a fost recunos-cut ca brand internaţional, fiind adoptat de companii din Turcia, Serbia, Albania şi Polonia.
Charisma s-a impus în anul 2005 în sectorul Leasing & Bancar, fiind singurul produs de pe piaţa românească ce modelează procesul de leasing într-un sistem integrat. În momentul de faţă un număr de 23 de companii româneşti şi internaţionale din acest sector folosesc Charisma, numărul contractelor de leasing procesate lunar depăşind pragul de 200.000.
Alte segmente ale pieţei în care Charisma a excelat în acest an sînt cel al construcţiilor, cele mai mari companii de profil implementînd această aplicaţie, şi cele din domeniul distribuţiei şi retailului, peste 500 de puncte de lucru din România fiind gestionate cu ajutorul Charismei.
TotalSoft a încheiat la jumătatea anului 2005, în premieră pentru România, prima vînzare de ERP finanţată de o companie de leasing, pînă la sfîrşitul anului semnînd alte contracte în acelaşi sistem, ceea ce a condus la întărirea notorietăţii brandului Charisma pe piaţa românească. Pentru anul 2006, TotalSoft îşi propune să extindă vînzările ERP-ului Charisma Enterprise în afara României prin reprezentanţele proprii, dar şi prin parteneriate cu companii de pe pieţele locale (Italia şi Grecia).